- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co bude Vaší pracovní náplní?
zajištění bezpečného a spolehlivého provozu technologického zařízení těžby a vtláčení zemního plynu podle požadavků dispečinku
ovládání technologického zařízení pro uskladňování plynu pomocí řídícího systému
provádění prohlídek a zkoušek vyhrazených technických zařízení a ostatních strojních zařízení
provádění zápisů do Provozního deníku
prohlídky pracovišť zaměřené na dodržování bezpečnostních, provozních, technologických a pracovních předpisů
výkon činnosti inspekční služby, technického dozoru a preventivní požární hlídky
práce v kanceláři (na velínu) a práce v terénu (v chráněném ložiskovém území)
práce v nepřetržitém pracovním režimu ve 12 hodinových pracovních směnách (společně s vedoucím provozním technikem)
Co byste měl/a splňovat?
středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání technického směru, zaměření na elektrotechniku
praxi alespoň 2 roky u vysokoškolského, alespoň 4 roky u středoškolského vzdělání (v oboru strojírenství, elektrotechnika výhodou)
uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
odbornou způsobilost dle vyhl. č. 50/1978 Sb. § 5
mít řidičský průkaz sk. B a být aktivním řidičem
Co Vám nabízíme?
pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
nepřetržitý provoz ve 12 – hodinových pracovních směnách, podle rozpisu směn na celý kalendářní rok dopředu
pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou
zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
prodlouženou dovolenou na 25 dní a 3 dny osobního volna
příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
příspěvek na stravování
pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
služební mobilní telefon, služební mobilní tarif
odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.