- Rychnov nad Kněžnou
- LKQ CZ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Požadavky:SŠ/ VŠ nejlépe technického směru, znalost angličtiny slovem i písmem. Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost. Velmi dobrá znalost práce s PC – smysl pro pořádek (součástí práce je i obsáhlá administrativní agenda), časová flexibilita. Praxe v oboru aspoň jeden rok výhodou. ŘP B
Popis:
Zajišťování administrativy v rámci exportu – aktualizace adresářů, ceníků, distribuce všeobecných informací.
Komunikace s dalšími odděleními jako je zákaznický servis, plánování, logistika, kvalita.
Denní komunikace se zákazníky – zpracování poptávek včetně informací o nestandardních výrobcích.
Odpovědnost za proces řešení reklamací v rámci exportu.
Zpracování reportingu v požadovaném rozsahu a čase.
Plánování a zaznamenávání všech aktivit a získaných informací do CRM.
Nabídka:
Velmi pestrá a různorodá práce ve stabilní zahraniční společnosti. Mzdové ohodnocení odpovídající pozici + pravidelný měsíční bonus (k tomu kvartální prémie při plnění svěřených úkolů a cílů společnosti). Velká škála firemních benefitů.