- 42 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek

Jmenuji se Honza a v innogy na kontaktním centru pracuji už rok, uteklo to jako voda, a i když jsem na sluchátka šel pracovat s určitými zkušenostmi, bylo to něco nového a věnovat se oblasti energií bylo pro mě výzvou. Protože jsem člověk vcelku komunikativní, neměl jsem problém zapadnout a rychle se učit všemu ve světě energií :-). Tým lektorů, který se o nás co by o „energetická batolata“ začal starat byl od prvního dne úžasný. Jsou to pozitivně naladění lidi s ohromnou dávkou trpělivosti a hlavně umí dobře vše vysvětlit. V životě jsem fungoval na více kontaktních centrech, ale až tady jsem poznal, že se to dá dělat i jinak, prostě lidsky. Od začátku jsou jasně a srozumitelně dané cíle a vážně není problém je splnit. Na kontaktním centru je bezva parta lidí a čas od času se sejdeme také mimo práci a skvěle se pobavíme. Také hodně vítám v této náročné době možnost pracovat z domu :-).
* na dovolenou čerpáme 25 dnů a až 5 dnů plně hrazeného osobního volna. V podstatě máme 45 dnů volna (25 dnů dovolené, 5 dnů osobního volna a 15 dnů volna díky zkrácené pracovní době)
* 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání a jiné aktivity
* příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (1 odpracovaná směna=82 Kč)
* možnost práce z domova (home office)
* mzdu, která se skládá z: - fixní složky dle tvých zkušeností (23.100 Kč – 24.200 Kč), variabilní složky ve výši 20 % z fixní mzdy a neomezených provizí za uzavřené smlouvy z prodeje
* intenzivní dvouměsíční školení, během kterého Tě vše naučíme (už při školení dostaneš všechny 3 složky mzdy včetně benefitů)
* zkrácenou pracovní dobu 7,5h (podporujeme i práci na 6hodinový úvazek)
* práci na HPP (pracovní smlouva přímo od innogy)
* pravidelné týmové a celofiremní akce
* slevy na firemní produkty
* osobní rozvoj a příležitost budovat kariéru
* mnohem více! Souhrn všech benefitů ti zašleme obratem na tvůj email, pokud se rozhodneš stát součástí našeho týmu
* řeším požadavky zákazníků z celé ČR převážně telefonicky, občas i e-mailem (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty…apod.)
* dokážu lidem ušetřit náklady za energie, pojistím jim domácnost i ohlídám spotřebu plynu
* odbavím 30-40 hovorů denně
* každý den se setkávám s týmem na pravidelných schůzkách a poradách
* podílím se na projektech
* nemusím dodržovat „dresscode“, do práce můžu klidně přijít i v pyžamu a když jsem na Home Office, tak se ani nepřezouvám :-)
Pokud tě pozice zaujala a chceš se stát součástí týmu, pošli nám svůj životopis. V případě, že se chceš na něco doptat, kontaktuj naši recruiterku Lucii na zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.