- Plný úvazek

Jmenuji se Honza a v innogy na kontaktním centru pracuji už rok, uteklo to jako voda, a i když jsem na sluchátka šel pracovat s určitými zkušenostmi, bylo to něco nového a věnovat se oblasti energií bylo pro mě výzvou. Protože jsem člověk vcelku komunikativní, neměl jsem problém zapadnout a rychle se učit všemu ve světě energií :-). Tým lektorů, který se o nás co by o „energetická batolata“ začal starat byl od prvního dne úžasný. Jsou to pozitivně naladění lidi s ohromnou dávkou trpělivosti a hlavně umí dobře vše vysvětlit. V životě jsem fungoval na více kontaktních centrech, ale až tady jsem poznal, že se to dá dělat i jinak, prostě lidsky. Od začátku jsou jasně a srozumitelně dané cíle a vážně není problém je splnit. Na kontaktním centru je bezva parta lidí a čas od času se sejdeme také mimo práci a skvěle se pobavíme. Také hodně vítám v této náročné době možnost pracovat z domu :-).
* na dovolenou čerpáme 25 dnů a až 5 dnů plně hrazeného osobního volna. V podstatě máme 45 dnů volna (25 dnů dovolené, 5 dnů osobního volna a 15 dnů volna díky zkrácené pracovní době)
* 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání a jiné aktivity
* příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (1 odpracovaná směna=82 Kč)
* možnost práce z domova (home office)
* mzdu, která se skládá z: - fixní složky dle tvých zkušeností (23.100 Kč – 24.200 Kč), variabilní složky ve výši 20 % z fixní mzdy a neomezených provizí za uzavřené smlouvy z prodeje
* intenzivní dvouměsíční školení, během kterého Tě vše naučíme (už při školení dostaneš všechny 3 složky mzdy včetně benefitů)
* zkrácenou pracovní dobu 7,5h (podporujeme i práci na 6hodinový úvazek)
* práci na HPP (pracovní smlouva přímo od innogy)
* pravidelné týmové a celofiremní akce
* slevy na firemní produkty
* osobní rozvoj a příležitost budovat kariéru
* mnohem více! Souhrn všech benefitů ti zašleme obratem na tvůj email, pokud se rozhodneš stát součástí našeho týmu
* řeším požadavky zákazníků z celé ČR převážně telefonicky, občas i e-mailem (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty…apod.)
* dokážu lidem ušetřit náklady za energie, pojistím jim domácnost i ohlídám spotřebu plynu
* odbavím 30-40 hovorů denně
* každý den se setkávám s týmem na pravidelných schůzkách a poradách
* podílím se na projektech
* nemusím dodržovat „dresscode“, do práce můžu klidně přijít i v pyžamu a když jsem na Home Office, tak se ani nepřezouvám :-)
Pokud tě pozice zaujala a chceš se stát součástí týmu, pošli nám svůj životopis. V případě, že se chceš na něco doptat, kontaktuj naši recruiterku Lucii na zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?