- Plný úvazek
O nás
Jsme realitní a poradenská společnost s dlouholetou tradicí. Zaměřujeme se převážně na pronájem komerčních nemovitostí a nebytových prostor.
Náplň práce:
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme posilu, která bude obchodníkům pomáhat v jejich každodenní činnosti. Bude komunikovat jak s jednotlivými makléři, tak s firemními klienty. Chceme energickou, přátelskou osobnost s citem pro dobře odvedenou práci a smyslem pro pořádek.
O co se jedná?
Náplní práce je spravovat portfolio realitní kanceláře, aktualizovat a kontrolovat nabídky a zadávat do realitního softwaru. Zároveň udržovat tel. komunikaci se stávajícími klienty a dle potřeby zadávat události makléřům do kalendáře. Pravidelné obvolávaní stávajících a bývalých klientů a nabídek z našeho archívu.
- Podpora realitní kanceláře
- Práce s komerčníma nemovitostmi
- 80% práce se stávající klientelou
- 80/20 administrativa vs telefonování
- Možnost práce online z domova po zapracování
Hledáme někoho, kdo bude celkově zodpovídat za stav našeho portfolia nemovitostí. Pracovat spolu jak na jeho kultivaci, tak na rozšíření o další nabídky.
Co od Vás očekáváme:
- Výborná čeština slovem i písmem
- Znalost práce s produkty Google Workspace a MS Office
- Cit pro psaní textů a fotografii
- Skvělé komunikační dovednosti
- Pečlivost a samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Flexibilní pracovní doba
- Firemní telefon
- Možnost práce z domova
- Přátelský kolektiv a rodinné prostředí
Benefity
- Práce z domova
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)