- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
MÁTE RÁDI PRÁCI S LIDMI? V realitní kanceláři RE/MAX Dialog hledáme nové mistry Dialogu.
Nezáleží na tom, čím jste byli, kde a co jste zatím dělali či studovali.
Pokud se zajímáte o zajímavou, smysluplnou práci a nevadí Vám se učit novým věcem, pak jste tím, koho hledáme! Práce mistrů dialogu v naší kanceláři je opravdu zajímavá, nikdy žádná nuda, každý obchod Vás zavede do jiného prostředí a seznámí Vás s novými, často velmi zajímavými lidmi.
Vůbec se neobávejte toho, že bez předchozí praxe v realitách v tomto oboru neuspějete. Naopak! Můžete mít výhodu podstatně širšího rozhledu. Budeme velmi rádi, když obohatíte náš tým o své znalosti a životní zkušenosti. Tuto profesi lze totiž skvěle vykonávat v jakémkoli věku a přitom dosáhnout výborných výsledků. Pokud se budete důsledně řídit našimi doporučeními, úspěchu zcela jistě dosáhnete.
Makléřskou teorii se naučí každý, kdo jen trochu chce. Devadesát procent úspěchu máte ve svých rukách. Závisí na vašem entuziazmu, pracovitosti, vytrvalosti a vůli prosadit se. V RE/MAX Dialog se nestanete zaměstnancem, stanete se partnerem. O své nováčky pečujeme, pod naším vedením máte jedinečnou šanci dosáhnout opravdu znamenitých výsledků.
Hledáme kolegy/kolegyně pracovité, komunikativní, samostatné, spolehlivé, s obchodním talentem, podnikatelským duchem a vysokým morálním kreditem. Zakládáme si na profesionální péčí o naše klienty a vysoké kvalitě poskytovaných služeb.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj profesní životopis. Odpověď můžete očekávat do dvou pracovních dnů. Pokud nás Váš životopis zaujme, zavoláme Vám a po ověření základních informací Vás pozveme k osobnímu výběrovému pohovoru s majitelem kanceláře.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.