- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vaším hlavním úkolem bude návrh a implementace půdorysných plánů, designu a prodejních procesů našich prodejen, včetně případných souvisejících prostor.
Budete mít na starosti tvorbu kompletních plánů vnitřního vybavení prodejny, což zahrnuje návrhy regálů, prodejního pultu, osvětlení, výstavek, datové a elektrické zásuvky a další prvky, které zefektivní a zpříjemní prodejní proces jak pro naše zákazníky, tak pro zaměstnance.
Ve vaší roli budete také sledovat trendy v oblasti prodeje a přinášet návrhy na jejich zapracování do našich prodejen, abychom vždy byli o krok před konkurencí.
Úzká spolupráce s oddělením nákupu bude klíčová při návrzích na nejvhodnější prezentaci prodávaného zboží, abychom zajistili jednotný a atraktivní vizuální styl našich prodejen.
Pro tuto pozici požadujeme minimálně středoškolské, nejlépe technického směru.
Důležitá je pro nás vaše proaktivní jednání.
Praxe v oblasti
Řidičský průkaz skupiny „B“.
Zkušenosti nebo povědomí o prodeji stavebního materiálu jsou výhodou, ale ne podmínkou.
Pokud jste někdo, kdo se nebojí výzev a má chuť se podílet na rozvoji úspěšné společnosti, těšíme se na váš životopis a motivační dopis.
HPP na dobu neurčitou
25 dní dovolené
Stravenkový paušál do výplaty každý měsíc
Auto - ( možnost využívání k soukromým účelům)
PC + Tel
Občerstvení na pracovišti
Multisport karta aj.
Pokud vás tato příležitost zaujala a máte pocit, že byste byli ideálním kandidátem, neváhejte a přihlaste se. Staňte se součástí týmu, který si váží kreativity a inovace a přispějte k dalšímu rozvoji našich prodejen. Těšíme se na spolupráci s vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.