- Plný úvazek

Vaším hlavním úkolem bude návrh a implementace půdorysných plánů, designu a prodejních procesů našich prodejen, včetně případných souvisejících prostor.
Budete mít na starosti tvorbu kompletních plánů vnitřního vybavení prodejny, což zahrnuje návrhy regálů, prodejního pultu, osvětlení, výstavek, datové a elektrické zásuvky a další prvky, které zefektivní a zpříjemní prodejní proces jak pro naše zákazníky, tak pro zaměstnance.
Ve vaší roli budete také sledovat trendy v oblasti prodeje a přinášet návrhy na jejich zapracování do našich prodejen, abychom vždy byli o krok před konkurencí.
Úzká spolupráce s oddělením nákupu bude klíčová při návrzích na nejvhodnější prezentaci prodávaného zboží, abychom zajistili jednotný a atraktivní vizuální styl našich prodejen.
Pro tuto pozici požadujeme minimálně středoškolské, nejlépe technického směru.
Důležitá je pro nás vaše proaktivní jednání.
Praxe v oblasti
Řidičský průkaz skupiny „B“.
Zkušenosti nebo povědomí o prodeji stavebního materiálu jsou výhodou, ale ne podmínkou.
Pokud jste někdo, kdo se nebojí výzev a má chuť se podílet na rozvoji úspěšné společnosti, těšíme se na váš životopis a motivační dopis.
HPP na dobu neurčitou
25 dní dovolené
Stravenkový paušál do výplaty každý měsíc
Auto - ( možnost využívání k soukromým účelům)
PC + Tel
Občerstvení na pracovišti
Multisport karta aj.
Pokud vás tato příležitost zaujala a máte pocit, že byste byli ideálním kandidátem, neváhejte a přihlaste se. Staňte se součástí týmu, který si váží kreativity a inovace a přispějte k dalšímu rozvoji našich prodejen. Těšíme se na spolupráci s vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?