- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Kučera Jiří, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vaše oblast práce:
Jako specialista na informační bezpečnost se budete podílet na podpoře provozních a sestavovacích IT týmů s cílem zlepšit a udržovat bezpečnostní opatření v rámci oddělení. Vaše role bude zahrnovat identifikaci a posuzování potenciálních bezpečnostních hrozeb a také plánování, koordinaci a sledování nápravných opatření. Jako specialista na informační bezpečnost budete úzce spolupracovat s oddělením Group Security na nových procesech a podporovat nové iniciativy v rámci bezpečnostního prostředí. Budete radit a informovat provozní týmy o nových požadavcích na bezpečnostní kontrolu a zajišťovat průběžné povědomí o bezpečnosti.
Vaše odpovědnosti:
o Zajištění obecného souladu s bezpečnostními předpisy pro aktiva v souladu s pokyny a procesy DBAG
o Kontrola, analýza, koordinace a podpora nápravy zranitelností
o Podpora procesů řízení rizik a sledování opatření ke zmírnění rizik
o Podpora uzavírání auditních zjištění
o Vypracování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI), dashboardů a reportů vhodných pro daný účel
Váš profil:
o Analytické dovednosti a dovednosti v řešení problémů
o Komunikativnost a schopnost spolupracovat s mezioborovými týmy
o Znalost konceptů a metodik řízení rizik
o Dobrá znalost technologických konceptů a provozních procesů IT
o Znalost regulačních/bezpečnostních rámců a standardů (např. MaRisk, ISO 27001 a SOC 2)
o Znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou, znalost němčiny výhodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?