- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Chceš být u toho když vzniká nová značka? Zajímá Tě, jak se dostává nová značka na trh? Jak ji dostat efektivně k zákazníkům? Chceš být u globálního úspěchu české firmy?
Staň se součástí rychle rostoucí společnosti, která se může pochlubit uplatněním zařízení z vlastního vývoje u zákazníků po celém světě.
Jako marketingový specialista u nás budeš hrát klíčovou roli při implementaci marketingových strategií. Náš aktuální cíl je nastavení marketingu jako takového, přinesení nových metod, akvizice nových zákazníků a vytvoření lovebrandu na trhu. K ruce Ti bude eso v oboru i specialisté pro jednotlivé úlohy a úzce spolupracovat budeš i s naši dalšími odděleními tak, abychom dosáhli našich businessových plánů. Myslíš, že jsi to Ty, kdo nám ukáže jak na to? Pak si přečti podrobnosti o roli:
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s marketingovou strategií společnosti.
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu.
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média.
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook.
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation, Distributoři).
" Komunikace zejména v AJ.
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení.
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu.
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků.
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody:
" Vedení a možnost učit se od esa v oboru (jméno odtajníme po telefonu ??).
" Možnost profesně růst a stát se marketingovým manažerem.
" Možnost budovat globální marketing a mezinárodní značku.
" Motivační finanční ohodnocení.
" Práce na HPP v hybridním režimu.
" Služební telefon a notebook.
" Řada benefitů (25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění…).
" Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
" Zázemí společnosti.
První kontakt e-mailem;

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.