- 20 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Chceš být u toho když vzniká nová značka? Zajímá Tě, jak se dostává nová značka na trh? Jak ji dostat efektivně k zákazníkům? Chceš být u globálního úspěchu české firmy?
Staň se součástí rychle rostoucí společnosti, která se může pochlubit uplatněním zařízení z vlastního vývoje u zákazníků po celém světě.
Jako marketingový specialista u nás budeš hrát klíčovou roli při implementaci marketingových strategií. Náš aktuální cíl je nastavení marketingu jako takového, přinesení nových metod, akvizice nových zákazníků a vytvoření lovebrandu na trhu. K ruce Ti bude eso v oboru i specialisté pro jednotlivé úlohy a úzce spolupracovat budeš i s naši dalšími odděleními tak, abychom dosáhli našich businessových plánů. Myslíš, že jsi to Ty, kdo nám ukáže jak na to? Pak si přečti podrobnosti o roli:
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s marketingovou strategií společnosti.
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu.
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média.
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook.
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation, Distributoři).
" Komunikace zejména v AJ.
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení.
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu.
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků.
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody:
" Vedení a možnost učit se od esa v oboru (jméno odtajníme po telefonu ??).
" Možnost profesně růst a stát se marketingovým manažerem.
" Možnost budovat globální marketing a mezinárodní značku.
" Motivační finanční ohodnocení.
" Práce na HPP v hybridním režimu.
" Služební telefon a notebook.
" Řada benefitů (25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění…).
" Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
" Zázemí společnosti.
První kontakt e-mailem;
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.