- 33 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Chceš být u toho když vzniká nová značka? Zajímá Tě, jak se dostává nová značka na trh? Jak ji dostat efektivně k zákazníkům? Chceš být u globálního úspěchu české firmy?
Staň se součástí rychle rostoucí společnosti, která se může pochlubit uplatněním zařízení z vlastního vývoje u zákazníků po celém světě.
Jako marketingový specialista u nás budeš hrát klíčovou roli při implementaci marketingových strategií. Náš aktuální cíl je nastavení marketingu jako takového, přinesení nových metod, akvizice nových zákazníků a vytvoření lovebrandu na trhu. K ruce Ti bude eso v oboru i specialisté pro jednotlivé úlohy a úzce spolupracovat budeš i s naši dalšími odděleními tak, abychom dosáhli našich businessových plánů. Myslíš, že jsi to Ty, kdo nám ukáže jak na to? Pak si přečti podrobnosti o roli:
Co bude tvými úkoly?
" Budeš plánovat a koordinovat online/offline marketingové aktivity v souladu s marketingovou strategií společnosti.
" Aktivity vyhodnotíš a budeš dbát na plnění stanoveného rozpočtu.
" Tvorba obsahu pro různé kanály, zejména webové stránky, sociální média.
" Čeká Tě administrace webových stránek, analytika, správa newsletterů a firemních účtů LinkedIn a Facebook.
" Spolupracovat budeš také s externisty (Google Ads, Marketing Automation, Distributoři).
" Komunikace zejména v AJ.
" Budeš se podílet na přípravě tematických webinářů, vše za podpory Sales oddělení.
" Úzká spolupráce s HR týmem na Employer brandingu.
" Kreativní experimentování a zkoušení nových přístupů oslovení potenciálních zákazníků.
Co od tebe očekáváme?
" Znalost marketingových principů.
" Schopnost vytvářet poutavý obsah, s ohledem na SEO principy.
" Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
" Samostatnost a dobrá organizace práce.
" Zkušenosti v oblasti B2B vítány.
" Znalost angličtiny minimálně na středně pokročilé úrovni.
" Zájem o inovace.
Zaměstnanecké výhody:
" Vedení a možnost učit se od esa v oboru (jméno odtajníme po telefonu ??).
" Možnost profesně růst a stát se marketingovým manažerem.
" Možnost budovat globální marketing a mezinárodní značku.
" Motivační finanční ohodnocení.
" Práce na HPP v hybridním režimu.
" Služební telefon a notebook.
" Řada benefitů (25 dnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění…).
" Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
" Zázemí společnosti.
První kontakt e-mailem;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?