- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste zkušený HR manažer, kterého by bavilo cestování mezi pobočkami a zajímá ho energetika?
Pak určitě čtěte dál, tato příležitost by mohla být ušitá pro Vás!
Dostanete na starost HR oddělení, které se stará o několik lokalit. Jde o Brno, Třebíč, kde Vás budou očekávat na týdenní bázi, a o Prahu a pobočku na Slovensku, kam se zajedete podívat asi jednou za dva týdny. V tuto chvíli má oddělení 7 členů a skládá se z HR specialistů a mzdových účetní.
Vaším úkolem bude analyzovat personální potřeby firmy a nastavovat spolu s vedením firmy strategický plán. Zastřešíte všechny HR procesy - nábor a adaptaci, hodnocení, motivaci, odměňování a rozvoj zaměstnanců a neustále vylepšování pracovního prostředí. Budete také sledovat a implementovat legislativní změny a aktualizovat interní směrnice.
Hledáme zkušeného HR manažera, 3 roky zkušeností na této pozici s vedením kompletní HR agendy jsou pro nás naprosté minimum.
Náš tým doplníte, pokud se výborně orientujete v pracovně-právní legislativě, máte přehled o aktuální situaci na trhu práce a zajímají Vás novinky v oblasti náboru zaměstnanců.
Musíte se domluvit anglicky, mít platný řidičský průkaz a být ochotný cestovat i 3 dny v týdnu, někdy blíž a někdy dál.
Zodpovědnou práci s velkou možností seberealizace a sledováním dosažených výsledků.
Příjemné pracovní prostředí v kolektivu s pozitivním a na výsledky orientovaným přístupem.
Při oboustranné spokojenosti spolupráci na dobu neurčitou.
K atraktivní mzdě navíc výkonností odměny, pravidelné prémie a různé drobnější příspěvky (stravování, penzijní připojištění, apod.).
Služební automobil s možností využívání i k soukromým účelům. A samozřejmě mobil a notebook.
Zaujala Vás tato příležitost a myslíte si, že splňujete uvedené požadavky?
Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu co nejdříve!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.