- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste zkušený HR manažer, kterého by bavilo cestování mezi pobočkami a zajímá ho energetika?
Pak určitě čtěte dál, tato příležitost by mohla být ušitá pro Vás!
Dostanete na starost HR oddělení, které se stará o několik lokalit. Jde o Brno, Třebíč, kde Vás budou očekávat na týdenní bázi, a o Prahu a pobočku na Slovensku, kam se zajedete podívat asi jednou za dva týdny. V tuto chvíli má oddělení 7 členů a skládá se z HR specialistů a mzdových účetní.
Vaším úkolem bude analyzovat personální potřeby firmy a nastavovat spolu s vedením firmy strategický plán. Zastřešíte všechny HR procesy - nábor a adaptaci, hodnocení, motivaci, odměňování a rozvoj zaměstnanců a neustále vylepšování pracovního prostředí. Budete také sledovat a implementovat legislativní změny a aktualizovat interní směrnice.
Hledáme zkušeného HR manažera, 3 roky zkušeností na této pozici s vedením kompletní HR agendy jsou pro nás naprosté minimum.
Náš tým doplníte, pokud se výborně orientujete v pracovně-právní legislativě, máte přehled o aktuální situaci na trhu práce a zajímají Vás novinky v oblasti náboru zaměstnanců.
Musíte se domluvit anglicky, mít platný řidičský průkaz a být ochotný cestovat i 3 dny v týdnu, někdy blíž a někdy dál.
Zodpovědnou práci s velkou možností seberealizace a sledováním dosažených výsledků.
Příjemné pracovní prostředí v kolektivu s pozitivním a na výsledky orientovaným přístupem.
Při oboustranné spokojenosti spolupráci na dobu neurčitou.
K atraktivní mzdě navíc výkonností odměny, pravidelné prémie a různé drobnější příspěvky (stravování, penzijní připojištění, apod.).
Služební automobil s možností využívání i k soukromým účelům. A samozřejmě mobil a notebook.
Zaujala Vás tato příležitost a myslíte si, že splňujete uvedené požadavky?
Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu co nejdříve!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?