- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zdravotnický holding AKESO nepřestává inovovat a dynamicky růst. Za obratem 5 mld. Kč se skrývá společné úsilí více než 3 000 zaměstnanců, kteří jsou naší skutečnou hybnou silou. Zakládáme si na otevřené komunikaci a rodinné atmosféře. Nabízíme prostor pro iniciativu, seberealizaci a kariérní rozvoj.
Přijmeme kolegyni či kolegu na pozici SPECIALISTY ONLINE MARKETINGU, který/á s námi bude sedět v kanceláři, bude na plný úvazek součástí marketingového týmu a bude se přímo podílet na prezentaci jednotlivých zařízení celého holdingu AKESO. Pokud vás baví digitální marketing a hledáte další cesty, jak naplno využít jeho potenciál, pojďte s námi pracovat na projektech, které mají smysl! Nastoupit můžete ihned.
Prokazatelné zkušenosti v oblasti digitálního marketingu, přehled o digitálním prostředí, reklamních možnostech a trendech, zkušenosti s tvorbou zajímavého a čtivého obsahu pro sociální sítě a weby, základy copywritingu nebo alespoň cit pro psaní kreativních textů, perfektní znalost českého jazyka a gramatiky, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, pokročilou znalost práce na PC (MS Office: Excel, Word, PowerPoint), vynikající komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce, schopnost logického uvažování a vyhodnocování věcí v souvislostech, schopnost rychle se zorientovat v dané problematice, cit pro grafické výstupy a řidičský průkaz sk. B. Výhodou, ale nikoliv podmínkou bude i vaše zkušenost se spoluprací s bloggery a influencery. Přátelský kolektiv je naší prioritou a věříme, že se rádi stanete jeho součástí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?