- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce: provádění specializovaných odborných prací v rámci veřejného opatrovnictví
Náplň práce: – výkon funkce veřejného opatrovníka za město Písek osobám, které byly omezeny ve způsobilosti k právním úkonům,
Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: pružná pracovní doba, příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, a nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu.
Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 05.05.2025.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – veřejný opatrovník“.
Přihláška musí obsahovat následující údaje uchazeče/uchazečky (lze použít přiložený formulář):
a)jméno, příjmení a titul zájemce,
b)datum a místo narození zájemce,
c)státní příslušnost zájemce,
d)místo trvalého pobytu zájemce,
e)druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f)datum a podpis zájemce.
V přihlášce uveďte své kontaktní údaje – telefon, mobilní telefon, e-mail.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.