- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativa ve výrobní společnosti
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme kolegyni do zákaznického servisu. Dostanete na starosti své zákazníky, kterým budete pomáhat s každodenními záležitostmi ohledně jejich zakázek. Budete mít možnost denně využívat angličtinu a pokud nemáte ještě pracovní zkušenosti, máte možnost je získat.
Náplní Vaší práce bude:
- správa a vyřizování objednávek a faktur
- podpora distribuce a koordinace logistických procesů
- aktivní komunikace se zákazníky společnosti
- zpracovávání podkladů pro obchodní a účetní administrativu
POŽADAVKY:
- pokročilou znalost angličtiny (denní komunikace se zahraničím) a NJ
- zkušenosti z administrativní pozice
- znalost práce s PC – MS Office, Outlook
Výhodou bude znalost základů účetnictví, celní problematiky a znalost mezinárodní přepravy.
BENEFITY:
- 25 dní dovolené
- výkonnostní bonus
- závodní stravování
- příspěvek na jazykové vzdělávání
- občerstvení na pracovišti