Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Sharepoint admin - Junior

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Informační systémy a technologie

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Nebaví vás dojíždět každý den do centra? Pokud znáte Sharepoint (2016, 2010), máte zkušenost s Active Directory a chcete se naučit s Nintex Workflow, máme pro vás perfektní job. Do vašich kompetencí bude spadat zejména administrace Sharepointu, řešení incidentů (level 2) a správa intranetího obsahu. Zároveň se naučíte nebo prohloubíte své znalosti s Nintex workflow. POŽADAVKY: Co od vás očekáváme? - Znalost Sharepointu (2010, 2016) - Přehled v MS produktech - Mít zkušenost s Active Directory - Pokud byste znali Nintex WF, bylo by to super, jinak naučíme :) BENEFITY: Motivační odměňování 13. mimořádnou mzdu Zvýhodněné mobilní volání Stravenky, nápoje, možnost využití stravovacího zařízení na pracovišti Podporu sportovní a relaxační činnosti Zvýšený nárok na dovolenou (5 týdnů dovolené) Odměnu při životním a pracovním výročí Účast v interních vzdělávacích programech Jistotu a perspektivu zaměstnání Podporu jazykového vzdělávávní
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
včerejší
  • Nové Město, Praha
  • Státní tiskárna cenin, s. p.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • ...
Zveřejněno: 3. května
  • Staré Město, Praha
  • PRK Partners s.r.o. advokátní kancelář;…
  • 20 000 – 28 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 2. května
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Lanškroun
  • VNT electronics s.r.o.
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • ...
Zveřejněno: 30. května
  • Nová Ves, Třebíč
  • MANN + HUMMEL Service s.r.o.
  • 23 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. února
  • Mariánské Lázně
  • OLYMPIA Hotel, s.r.o.
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. června
  • Motol, Praha
  • Nemocnice Na Homolce
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. června
  • Braník, Praha
  • Biopekárna Zemanka s.r.o.
  • 20 000 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., PPL CZ s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Compact - Service s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Eyeball s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Globus ČR, v.o.s., SULCO Automotive Group, s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Státní tiskárna cenin, s. p., CRI ameba.eu, s.r.o., Railway Restaurant Prague s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., Quinn Hotels Praha, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., ALPHA FLIGHT a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Adaptine s.r.o., PRK Partners s.r.o. advokátní kancelář; zápis v anglickém jazyce: PRK Partners s.r.o. attorneys at law, Advantage Consulting, s.r.o., Věra Pietrasová, mBlue Czech, s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ředitelství silnic a dálnic s. p., SmartResearch s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Finanční analytik / analytička, Architekt / architektka IT, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Konzultant / konzultantka IT, Návrhář / návrhářka procesů, Programátor / Programátorka, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Systémový inženýr / inženýrka, Technik / technička IT, Tester, UX designer, Vývojář / Vývojářka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Vedoucí obchodu, Obsluha zařízení, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Dělník / Dělnice, Strojník / Strojnice, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Obsluha strojů, Servisní technik / technička, Zkušební technik / technička, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Podolí, Praha 8 - Čimice, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Libeň, Praha 6 - Veleslavín, Praha 5 - Velká Chuchle, Praha 4 - Nusle, Praha 8 - Karlín, Praha 6 - Ruzyně, Praha 1 - Staré Město, Praha 2 - Vinohrady

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Přehledně: zaměstnanecké akcie

Přehledně: zaměstnanecké akcie

Jeden ze žádaných benefitů - zaměstnanecké akcie - nemá v České republice zatím oporu v zákonech. Pokud vám zaměstnavatel nabídne možnost odkupu akcií společnosti za zvýhodněnou cenu, musíte odvést daň i pojištění z částky, která je rozdílem mezi zvýhodněnou cenou pro zaměstnance a cenou obvyklou na trhu.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

benefit benefity činnost den interní IT job mobil možnost náplň práce nárok nárok na dovolenou obsah odměňování práce pracovní práva řízení sport správa stravenky zaměstnání znalost znalosti centra činnosti dovolené jazyk kov mobilní motivační na pracovišti náplň PR program rok řešení výše zkušenost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena