- 33 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
NÁPLŇ PRÁCE:
o Zodpovědnost za administrativu procesu náboru a předvýběr zaměstnanců
o Vypisování pracovních pozic dle definovaných standardů
o Zodpovědnost za aktualizaci a dokumentaci jednotlivých kroků náboru v náborovém systému
o Koordinace schůzek na pohovory
o Zodpovědnost za příchozí životopisy uchazečů a jejich zpracování
o Hodnocení jednotlivých životopisů vůči požadavkům na pozici
o Hlavní kontaktní osoba pro základní dotazy od kandidátů (hotlinka, emaily)
o Zodpovědnost za aktuálnost vypsaných pozic a podpora komunikace s kandidáty
o Organizace veletrhů
o Kooperace s dalšími rolemi v rámci náborového procesu
POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE:
o Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
o Praxe v administrativě (HR oblast výhodou)
o Dobrá znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
o Znalost některého z HR systémů výhodou
o Znalost anglického jazyka (min. B2)
o Organizační schopnosti, schopnost prioritizace a plánování
o Velmi dobré komunikační dovednosti
o Zaměření na detail a pečlivost
o Schopnost pracovat samostatně
o Týmový duch, profesionální vystupování na všech úrovních společnosti
Zaměstnanecké výhody:
o 13./14./15. mzda
o 6 týdnů dovolené
o Možnost Home Office
o Flexibilní formy práce (pružná pracovní doba)
o Věrnostní bonus již po prvním odpracovaném roce
Místo vhodné i pro absolventy.
První kontakt e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?