- Plný úvazek
Jak bude vypadat Tvoje práce?
- budeš odbavovat příchozí hovory Vodafone klientů, kterým budeš pomáhat s jejich požadavky, vyřešíš jejich přání a pomůžeš vylepšit jejich stávající služby
- budeš pracovat v interních systémech a naučíš se spoustu nových informací
- do veškeré problematiky Tě zaškolí trenér na propracovaném vstupním školení
- budeš spolupracovat v týmu se skvělými kolegy a nadřízenými, na které se můžeš kdykoliv obrátit, se kterými budete sdílet pracovní úspěchy a budete si vzájemně oporou
Čím Tě odměníme?
- fixní měsíční mzdou
- odměnou za docházku 9.000Kč
- bonusovým systémem plně ve tvé režii bez limitu- vydělej si klidně 30.000Kč navíc
- motivačními soutěžemi
- finanční odměnou za doporučení nového člena týmu až 12.000Kč
- příležitostí pro kariérní rozvoj
- stravenkovým paušálem 75Kč čistého za každý odpracovaný den – přímo u nás v budově máme skvělou jídelnu
- 5 týdny dovolené, aby jsi mohl načerpat nové síly
- zaměstnaneckým tarifem s neomezenými daty, voláním i SMS za necelých 100 Kč
- příspěvkem 4000,– na mobilní telefon dle vlastního výběru
- firemními akcemi a přátelským kolektivem
- příjemným a moderně vybaveným pracovištěm
Call centrum máme v Kolíně, pěšky 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží
- po zapracování možnost občasné práce na Home Office
Co od Tebe očekáváme?
- chuť a schopnost komunikovat se zákazníky
- cílevědomost a motivaci učit se novým věcem a stále se zdokonalovat
- pozitivní a zodpovědný přístup k práci
- znalost práce na PC
- výhoda (ne však podmínka) pro Tebe bude, pokud máš nějakou praxi z call centra