- 32 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chcete se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají vás obnovitelné zdroje? Baví vás práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidejte se k nám. Aktuálně rozšiřujeme tým o pozici Administrativní podpory pro tým techniků. Aktuálně nás najdete ve Frýdku-Místku, ale budeme se brzy stěhovat do Hnojníku.
• Vedení administrativy reklamačního oddělení (pořádek v papírech, reklamačních protokolech, vydaných náhradách zákazníkům, přijatém zboží do reklamačního řízení, přijatých náhradách od dodavatelů atd.)
• Zápis do interních systémů (AP+, reklamační portál)
• Příjem, výdej zboží – objednání přeprav k zákazníkům po opravě (DPD, PPL a další) případně zajištění odeslání z centrálního skladu
• Odpovídání telefonických a emailových dotazů zákazníků (B2B – zákaznická linka)
• Komunikace s dodavateli (písemnou formou v AJ)
• Vedení agendy reklamačního oddělení
• Organizační schopnosti
• Příjemné vystupování na telefonní lince
• Znalost práce na PC
• AJ na úrovni B1 (hlavně písemná forma)
* Pracovní úvazek 20 hod týdně - pracovní doba 8-12 hod
* Nového kolegu kvalitně zaučíme
* Poskytneme Know-how v oboru fotovoltaiky
* Přátelský pracovní kolektiv, pěkné pracovní prostředí
* Zaměstnanecké výhody – telefon, notebook, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, penzijní nebo životní pojištění, MultiSportka
* Po zapracování smlouva na dobu neurčitou
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.