- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme nového kolegu do našeho procesního oddělení, který nám bude pomáhat nastavovat efektivnější logistické procesy a postupy. Stačí mít pouze zdravý selský rozum a otevřené oči.
Pokud znáte odpovědi na naše otázky, čtěte dál:
Co je „obrátka zásob“?
Co je „FIFO“?
Co je „T&T“?
Co konkrétně Vás u nás bude čekat:
Optimalizace interních logistických procesů a na ně navázaných externí procesy
V úzce spolupráci s kolegy z provozu budete vymýšlet, inovovat, implementovat, testovat a vyhodnocovat efektivnější logistické procesy
Také budete kontrolovat a vylepšovat ty již nástavné
Podílet se na rozvoj informačního systému ve spolupráci s naším IT oddělením
Řešení nestandardních situací projektových i provozních
Ad-hoc analýzy
Příprava podkladů pro rozhodování
Aktivní účast na celofiremních projektech
Rádi se s Vámi potkáme osobně pokud:
Jste procesně a projektově orientovaný a dokážete se rychle adaptovat v novém pracovním prostředí
Velkým plusem je když vás vaše pracovní nasazení posunulo až na odborníka v oblasti procesní
Máte nápady, ale doposud jste neměl možnost je realizovat bez omezení
Excel máte v malíčku, stejně jako celý MS Office
Tah na branku v oblasti zvyšování efektivity a zavádění inovací je u Vás samozřejmostí
Skvěle zvládáte stres a krizové situace
Čísla a logické úkoly Vám nedělají problémy
ŘP nutností, budete cestovat na naše sklady
Co na oplátku nabízíme:
Příležitost učit se od nejlepších – ne nadarmo jsme jedničkou na trhu a top 2 v žebříčku CZECH TOP 100 2018
Šanci realizovat vaše nápady – za Inovátora měsíce dostanete odměnu 10 000 Kč do Cafeterie
Podporu skvělého vedoucího a přátelského pracovního kolektivu
Mzdu, která odpovídá vašemu výkonu a přidané hodnotě pro firmu
Další zaměstnanecké výhody (jazykové kurzy, stravenky, zaměstnanecké slevy ad.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.