- Zkrácený úvazek

Česká spořitelna, a.s.
Osobní bankéř/ka - Teplice
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Česká spořitelna, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Co budete mít na starosti:
- Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle toho, co vám a klientovi vyhovuje nejvíce.
- Naslouchat, ptát se a analyzovat představy a přání klienta tak, abyste pro něj byli schopni najít co nejlepší finanční řešení, dobře mu poradit a nastavit jeho osobní finanční plán. K ruce budete mít zkušené kolegy na pobočce, mentora a podpůrné týmy.
- Spravovat klientská data v moderních systémech a aplikacích – žádné stohy papíru u nás nečekejte, ale těšte se na nejmodernější bankovnictví v tabletu.
Jak poznáte, že vám práce u nás půjde:
- Jste rád/a v kontaktu s lidmi – jsme tu pro klienty, úsměv na tváři a profesionální přístup je u nás samozřejmostí.
- Chcete uplatnit své obchodní dovednosti, anebo se v něm ještě více zdokonalit. V tuto chvíli upřednostníme spíše zkušenější kolegy.
- Máte ukončené vzdělání s maturitou a některé z potřebných bankovních certifikací nebo dokonce všechny.
Čím vás (kromě jiného) podpoříme?
- Našlapanou 6měsíční adaptací, během které se budete učit od těch nejlepších – první týdny strávíte intenzivním vzdělávacím programem a praktickým zkoušením v naší pobočce, abyste se co nejrychleji zapracovali.
- Mentoringem a profesním vzděláváním v oblasti financí a poradenství, které se vám bude hodit i v osobním životě.
Odpovědi na otázky, které často zaznívají:
- Voláme pouze stávajícím klientům.
- Náš průzkum spokojenosti ukazuje, že 95 % klientů odchází z pobočky spokojených.
- Vážíme si šikovných lidí a umíme jim nabídnout kariérní posun. Po zapracování na pozici osobního bankéře získáte vlastní klientské portfolio. Dále se můžete rozvíjet na specializované pozici, vydat se cestou manažera, nebo se z pobočky přesunout na centrálu.
- Pracujeme s dosažitelnými cíli. Pomáhá nám přesný plán a rozmyšlené aktivity na několik týdnů dopředu.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění



