Co bude Vaší pracovní náplní:
Hlavní odpovědností bude zastřešit bezproblémový chod svěřené prodejny a tím zajišťovat spokojenost zákazníků.
Mezi hlavní činnosti Vedoucí/ho prodejny patří:
- zajištění chodu prodejny a vedení zaměstnanců
- plánování činností a organizace práce na prodejně, hodnocení zaměstnanců prodejny
- vedení dokumentace související s provozem prodejny
- kontrola provozních procesů, denních činností a nastavení potřebných opatření k zajištění jejich realizace
- zajištění přípravy, doplňování zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží
- vystavení a kontrola aktuálních cenovek u jednotlivých výrobků
- vedení pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb, práce s ceninami
- obsluha zákazníků na prodejně dle stanovených standardů společnosti a uzavírání prodejních transakcí
- vyřizování dotazů a případných reklamací
- kontrola expirací, skladování a dohlížení na zboží a čistotu prodejny
- spoluúčast na inventurách zboží
- sledování zásob na prodejně
- komunikace s kontrolními orgány ve spolupráci s centrálou společnosti
- sledování zásob na prodejně
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
- práce na plný úvazek
- motivační finanční ohodnocení
- týden placeného volna nad rámec 4týdenní dovolené
- příspěvek na stravu ve výši 100 Kč na směnu
- příspěvek na nákup zboží a výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie
- zaškolení přímo na prodejně
- zázemí stabilní a prosperující společnosti, největší na trhu v ČR a SR
- v případě oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce
Co od Vás očekáváme:
- slušné a příjemné vystupování
- spolehlivost a zodpovědnost, schopnost plnit zadané úkoly
- dobré komunikační dovednosti
- praxe v obchodě výhodou, kladný vztah k prodeji
- flexibilitu
- trestní bezúhonnost
- znalost práce na PC
- fyzickou zdatnost
Pro zaslání životopisu použijte tlačítko “Odpovědět“.