- Plný úvazek

požadavky:SŠ/VŠ technického zaměření, flexibilní a samostatný přístup k práci, výborné komunikační dovednosti, loajálnost, komunikativní znalost anglického jazyka (minimálně úroveň B1), řidičský průkaz sk. B, analytické schopnosti, samostatnost, systematičnost, praxe v oboru (minimálně 1 rok s administrací počítačové sítě s OS MS Windows Server), výborná orientace v HW a SW, znalost správy MS Windows (Windows server 2016, WSUS, SharePoint, AD, DHCP, DNS), znalost správy serverů MS Exchange a MS SQL, znalost virtualizačního SW CMware vSphere – virtualizace serverů, znalost zálohovacího SW VeamBackup, znalost problematiky síťových zařízení (HP, ZyXEL), znalost VoIP technologií, konfigurace a instalace, základy síťové bezpečnosti a antivirové ochrany, ochota učit se a zdokonalovat ve svém oboru
náplň práce: zodpovědnost za chod IT/ICT (zejména servery, tiskárny, IP telefony, mobilní telefony). rozvoj firemního prostředí, antivirové a bezpečnostní politiky, údržba serverů MS Windows a virtualizační technologie, zálohování a archivace, monitoring systémů firmy a aktualizace systémů, evidence, správa a zabezpečení provozu firemní ICT techniky, správa síťové infrastruktury (aktivní, pasivní), konfigurace telefonních ústředen, instalace a konfigurace softwaru, vyřizování interních požadavků (HelpDesk)
nabízíme: maximální podporu svých zkušených kolegů včetně vstřícného šéfa, odborná školení, která z tebe udělají specialistu na svém místě, klouzavá pracovní doba, možnost občasné práce z domova, 5 týdnů dovolené, služební notebook a telefon, stravenky, firemní bazén
V případě zájmu zašlete životopis na email e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?