- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ZÁKAZNICKÁ PODPORA S ADMINISTRATIVOU, 45 000 Kč/měs.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Nebojíte se komunikace po telefonu, jste rádi v kontaktu se zákazníky a klienty a chcete mít různorodou práci? Nabízíme Vám zajímavou nabídku na pozici ZÁKAZNICKÁ PODPORA s ADMINISTRATIVOU pro mezinárodní společnost působící v oblasti prodeje a distribuce sluchových implantátů pro neslyšící. Neváhejte nám zaslat svůj životopis!
Náplň práce
- koordinace zákaznického servisu
- komunikace s klinikami pro neslyšící – tvorba objednávek a zákaznická podpora
- komunikace s neslyšícími – technická a zákaznická podpora
- podpora prodejního a marketingového oddělení
- administrativní podpora kanceláře
Nástup: Ihned
Pracovní doba: 8:00 – 17:00 hod., 9:00 – 18:00 hod.
Mzda: 35 000 – 45 000 Kč/měs. (dle zkušeností)
Lokalita: Praha 7
POŽADAVKY:
- minimálně středoškolské vzdělání
- zkušenosti se zákaznickým servisem
- ochota příležitostně cestovat (zaškolení i v zahraničí)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- odolnost vůči stresu a zákaznický přístup
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 80 Kč/den
- Flexi pass – 1 000 Kč/měs.
- jazykové kurzy