- 27 000 – 28 500 Kč
- Zkrácený úvazek

Posláním ŘLP ČR, s.p., je poskytovat bezpečné, kvalitní a nákladově efektivní letové navigační služby, které naplní očekávání našich zákazníků v kooperativním a konkurenčním prostředí letecké dopravy jak na národní úrovni, tak v kontextu vývoje ATM v Evropě.
BEZPEČNOST – ODPOVĚDNOST – SPOLEHLIVOST – PROFESIONALITA
Charakteristika práce:
Hledáme technicky zdatného a psychicky odolného kolegu do sehraného kolektivu na Dispečinku BMS, pracovišti centralizovaného dohledu s nepřetržitým provozem. Po absolvování vstupního výcviku a úspěšném složení zkoušky budete vykonávat technický dohled (supervizi) nad bezpečnostními a požárními systémy, koordinovat činnost složek podniku s IZS při mimořádných událostech a řídit výkon služby ostrahy.
Pracovní poměr v nepřetržitém pracovním režimu s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby.
Co bude Vaší pracovní náplní?
obsluha bezpečnostních a požárních systémů,
sledování výstupů systému CCTV,
zajišťování provozu ohlašovny požáru,
řešení mimořádných událostí a nenadálých situací,
koordinace činnosti se složkami IZS,
koordinace činnosti s ostatními organizačními jednotkami ŘLP ČR, s.p.,
řízení výkonu služby ostrahy prováděné soukromou bezpečnostní agenturou,
koordinace činnosti technické údržby při odstraňování poruch,
vyřizování telefonických hovorů,
vedení elektronických evidencí.
vzdělání ÚSO elektrotechnického směru, zaměření slaboproud,
praxe v oboru bezpečnostních a požárních systémů vítána,
uživatelská znalost práce na PC, praxe s grafickými nadstavbami vítána,
znalosti potřebné ke zkoušce dle §6 NV č. 194/2022 Sb. (školení a přezkoušení zajistíme),
zdravotní způsobilost (práce v noci, směnný provoz),
týmového ducha, schopnost jednat s lidmi, komunikativnost,
psychickou odolnost,
samostatnost, přesnost, spolehlivost,
kombinační schopnosti, technické a logické myšlení,
časovou flexibilitu.
moderní pracovní prostředí,
systém péče o zaměstnance,
sehraný a spolehlivý kolektiv,
příspěvek na stravování,
25 dní dovolené + 3 sick-days
Nástup: dle dohody
Pracoviště: Jeneč, okres Praha – západ
Pokud máte zájem a chuť u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním
dopisem na e-mailovou adresu e-mail přes , a to co nejdříve.
Pro bližší informace a dotazy kontaktujte Dušana Kratochvíla, tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?