- Plný úvazek
O nás
Hledáme vhodného kandidáta pro velkou mezinárodní společnost zabývající se elektrotechnickou výrobou se závody po celém světě na pozici
Správce systémů jakosti
Náplň práce:
Správce systémů jakosti podporuje globální systémy podnikové kvality pro závody napříč Evropou. Bude zodpovědný za údržbu stávajících systémů a pomoc s vývojem nových řešení v rámci Smartsheet a také za interakce Smartsheet s jinými aplikacemi. Tato osoba bude odborníkem na všechna řešení korporátní kvality v rámci aplikace Smartsheet. Bude se podílet na implementaci nového systému kvality a poskytovat školení podle potřeby koncovým uživatelům během implementace a po spuštění podpory.
POŽADAVKY:
- Minimálně bakalářský titul v oboru IT, elektro nebo podobném technickém inženýrství.
- Znalosti/dovednosti v používání Smartsheet a Control Center.
- Znalosti/dovednosti v řízení Workflow.
- Znalosti/dovednosti v programování.
- Znalosti/dovednosti ve Wordu, Excelu a PowerPointu.
- Znalost SPC, InfinityQS a Minitab Engage výhodou.
- Zkušenosti s vývojovým cyklem softwaru a projektovým řízením.
- Zkušenosti s prací s interními i externími zákazníky a plněním zadaných požadavků.
- Schopnost dokumentovat a trénovat procesy.
- Výborné písemné, mezilidské a komunikační dovednosti (písemné i ústní).
- Znalost angličtiny slovem i písmem.
- Schopnost prezentovat informace a odpovídat na otázky z různých úrovní v rámci celé organizace.
- Schopnost efektivně komunikovat s týmy kvality, výroby a managementu.
- Analytické myšlení.
- Asertivní, zaměřený na řešení, orientovaný na cíl.
- Praxe v podobném oboru.
- Schopnost cestovat na národní i mezinárodní úrovni. Cestování bude primárně směřovat do našich výrobních zařízení, jak to projekty vyžadují, ale lze očekávat, že to zabere až 15 % celkového času.
Nabídka:
Nabízíme velmi zajímavou a specifickou práci s cestováním po světě po zajímavých destinacích. Základní mzda až 100 000. Lokalita kanceláře v ČR je v Uherském Hradišti.