MANAŽER VÝROBY - stabilní tým na 1 směně & růst & inovace

Nová Ves, Kunčina
60.000 – 80.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Mgr. Martina Králová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme renomovaný český výrobce stavebních a podlahových lišt, který působí na trhu od roku 1999.

Díky širokému sortimentu a certifikovaným materiálům se stáváme spolehlivým dodavatelem nejen v Česku, ale i na Slovensku a v dalších evropských zemích.

Jsme společnost, která ctí tradici a zároveň se nebojí inovací pro budoucnost.

Obsazujeme pozici manažera výroby, který bude součástí budování silné značky v našem výrobním provozu v Kunčině.

Co bude výzvou?

Budete mít na starosti výrobu od A do Z a tým cca 30 podřízených ve výrobě na 1 směnu

Oporou Vám bude vedení společnosti, které se stane Vašim partnerem, je otevřeno inovací, změnám a hlavně Vám přenechá plnou odpovědnost s pravomocemi za svěřený výrobní provoz

Rychlé schvalovací procesy díky jednoduché organizační struktuře. Nejsme korporát, ale pravidla u nás platí a procesy mají svá opodstatnění

Využijete naplno Vašich odborných znalostí, zkušeností

Budete mít prostor dále profesně růst v prostředí s vizí a budoucností

Náplň práce:

  • Řízení a koordinace celého výrobního procesu
  • Zajištění plynulého a hlavně efektivního chodu výroby v souladu s dodržováním technologických postupů, kvality a BOZP
  • Optimalizování výrobních procesů, práce na zvyšování efektivity a tím snižování výrobních nákladů
  • Vedení týmu, plánování směn, hodnocení a rozvoj podřízených
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními – kvalita, údržba, plánování, technická příprava výroby
  • Operativní řešení problémů ve výrobě
  • Podpora při zavádění nových výrobků a technologií
  • Sledování a vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonu
  • Komunikace s dodavateli, zákazníky, kooperanty

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ strojírenské vzdělání
  • Praxe s vedením výroby v kovovýrobě - tváření nerezu a hliníku výhodou
  • Prokazatelná schopnost práce s lidmi – vedení, motivace, férová komunikace, schopnost být pro lidi parťák a opora
  • Umět pracovat s informacemi, aktivně se zajímat a zaplánovat v kontextu výroby
  • Znalost AJ slovem a písmem – budete komunikovat s našimi zákazníky
  • Znalost práce s MS Office a ERP systémů (TPV2000, Pohoda - výhodou)
  • Vyzrálá osobnost a asertivita
  • Strojírenská výroba je Vaše pole, chcete být ve výrobě ze svého vlastního nastavení
  • Být rozhodný, mnohdy neústupný, ale zachovat si lidskou tvář
  • Nechybí Vám systematičnost a orientace na výsledek

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Motivující mzdové ohodnocení s měsíčním bonusem
  • Pololetní bonusy
  • Čisté výrobní prostředí a zavedený stabilní tým pracovníků
  • Firemní vozidlo s bonusem nájezdu soukromých km
  • PC a telefon je standard
  • Stravenkový paušál v hodnotě 110 Kč/den
  • Možnost využití slev na firemní produkty
  • V případě potřeby také možnost projednání služebního bydlení

Spojte se s námi a zašlete nám životopis. Budeme se těšit na spolupráci! 

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

ACARA PRAHA, s.r.o.
U trati 3240/44
100 00 Praha

IČO: 25793055
Datová schránka: ssviy2f
Další informace:
GPS: 50.066101,14.493294,
S-JTSK: -737999.09 -1046074.34, RUIAN: 25406710

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?