- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativa v obchodním oddělení - Plzeň
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Baví Tě administrativa a práce na PC??
Máš ekonomické vzdělání?
Ovládáš anglický jazyk zejména pro písemnou komunikaci?
Pracovní náplň bude:
- zajišťovat dopravy dílů pro tuzemsko i zahraničí
- řešit neshody ohledně množství a záměny expedovaných dílů
- připravovat celní doklady
- vystavovat fakturační a expediční dokumenty
- zajišťovat expedici výrobků k zákazníkům včetně objednání dopravy
Jedná se o pozici do menšího týmu přímo v Plzni centru města.
POŽADAVKY:
- minimálně SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici a u výrobní společnosti výhodou
- znalost anglického jazyka na úrovni B1 (aktivní využití: převážně písemná forma, občasně komunikativní)
- dobrá znalost MS Excel
- znalost SAP výhodou
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
BENEFITY:
- týden dovolené navíc
- nadprůměrné ohodnocení
- 21% platu bonus na Vánoce/dovolenou
- pracovní doba 7,5 hodiny
- flexibilní pracovní doba
- placené přesčasy
- závodní stravování (zaměstnanecký podíl 29 Kč)
- příspěvek na penzijní pojištění 1000 Kč/měs (po zkušební době)
- profesní vzdělávání
- jazykové kurzy zdarma
- možnost cestování