Analytik pro obstarávání - Flexibilní pracovní doba (M/Ž)

Ústí nad Labem
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní

O nás

JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.

  • Co Vám můžeme nabídnout:
  1. Práci na stimulujících projektech v živém mezinárodním prostředí, kde klade naše společnost důraz na lidi a jejich potřeby
  2. Přátelské pracovní prostředí, kde panuje kamarádská atmosféra
  3. Podporu pro váš osobní a profesní růst a možnost neustále se učit nové věci
  4. Celkem 5 týdnů dovolené
  5. Půlroční bonusové odměny
  6. Možnost stravování za výhodnou cenu 15 Kč v naší zvýhodněné stravovací kavárně
  7. K dispozici máte cafeterii, kde si můžete vybrat z mnoha volnočasových aktivit
  8. Flexibilní pracovní dobu
  9. Různé akce a události pro naše zaměstnance
  • Požadované znalosti a dovednosti zahrnují:
  1. Střední nebo vysokoškolské vzdělání
  2. Minimálně tříletou relevantní praxi v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru
  3. Schopnost porozumět základním pravidlům účetnictví a obchodního/smluvního práva
  4. Dobré analytické schopnosti
  5. Zkušenost s komunikací napříč organizací a různými odděleními v globální organizační struktuře
  6. Dobrá znalost práce na počítači, zejména MS Excel, SAP (nezbytné)
  7. Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výbornou znalost českého jazyka
  8. Komunikační, organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost a spolehlivost a schopnost pracovat v týmu
  • Vaše náplň práce:
  1. Asistence strategickým lídrům v oblasti nákupu
  2. Vytváření a sdílení osvědčených postupů a procesů pro nákupy v různých kategoriích a komoditách
  3. Porovnávání cen napříč geografickými oblastmi a kategoriemi za účelem identifikace potenciálních příležitostí
  4. Příprava dat pro elektronické procesy (RFP, RFQ, aukce)
  5. Řízení a správa dodavatelských smluv, včetně zajištění konzistence při řízení smluv, vytváření šablon a sledování platnosti smluv
  6. Řízení výkonnosti dodavatelů (Supplier Performance), včetně definování procesů a rozvoje dodavatelů
  7. Segmentace dodavatelů a pravidelná aktualizace hodnocení na základě aktuálních kritérií

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ZDEMAR CZECH s.r.o. | ZDEMAR CZECH s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
ZDEMAR CZECH s.r.o. | ZDEMAR CZECH s.r.o. | Chabařovice Chabařovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Bukov, Ústí nad Labem Bukov, Ústí nad Labem
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. listopadu
AULO MJCZ s.r.o. | AULO MJCZ s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 30. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ZDEMAR CZECH s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., Advantage Consulting, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Safetykleen Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Kuchař / Kuchařka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka telekomunikací, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ústí nad Labem, Chabařovice, Celá ČR, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Bukov, Ústí nad Labem

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální asistence zkušenost