Analytik pro obstarávání - Flexibilní pracovní doba (M/Ž)

Ústí nad Labem
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní

O nás

JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.

  • Co Vám můžeme nabídnout:
  1. Práci na stimulujících projektech v živém mezinárodním prostředí, kde klade naše společnost důraz na lidi a jejich potřeby
  2. Přátelské pracovní prostředí, kde panuje kamarádská atmosféra
  3. Podporu pro váš osobní a profesní růst a možnost neustále se učit nové věci
  4. Celkem 5 týdnů dovolené
  5. Půlroční bonusové odměny
  6. Možnost stravování za výhodnou cenu 15 Kč v naší zvýhodněné stravovací kavárně
  7. K dispozici máte cafeterii, kde si můžete vybrat z mnoha volnočasových aktivit
  8. Flexibilní pracovní dobu
  9. Různé akce a události pro naše zaměstnance
  • Požadované znalosti a dovednosti zahrnují:
  1. Střední nebo vysokoškolské vzdělání
  2. Minimálně tříletou relevantní praxi v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru
  3. Schopnost porozumět základním pravidlům účetnictví a obchodního/smluvního práva
  4. Dobré analytické schopnosti
  5. Zkušenost s komunikací napříč organizací a různými odděleními v globální organizační struktuře
  6. Dobrá znalost práce na počítači, zejména MS Excel, SAP (nezbytné)
  7. Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výbornou znalost českého jazyka
  8. Komunikační, organizační schopnosti, flexibilita, samostatnost a spolehlivost a schopnost pracovat v týmu
  • Vaše náplň práce:
  1. Asistence strategickým lídrům v oblasti nákupu
  2. Vytváření a sdílení osvědčených postupů a procesů pro nákupy v různých kategoriích a komoditách
  3. Porovnávání cen napříč geografickými oblastmi a kategoriemi za účelem identifikace potenciálních příležitostí
  4. Příprava dat pro elektronické procesy (RFP, RFQ, aukce)
  5. Řízení a správa dodavatelských smluv, včetně zajištění konzistence při řízení smluv, vytváření šablon a sledování platnosti smluv
  6. Řízení výkonnosti dodavatelů (Supplier Performance), včetně definování procesů a rozvoje dodavatelů
  7. Segmentace dodavatelů a pravidelná aktualizace hodnocení na základě aktuálních kritérií

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
AULO MJCZ s.r.o. | AULO MJCZ s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 30. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ČSOB Stavební spořitelna, a.s., O2 Czech Republic a.s., ZDEMAR CZECH s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ARCgroup s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Globus ČR, v.o.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká pošta, s.p., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ARTIK STUDIO s.r.o., Ivona Voláková, ManpowerGroup s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., JCOS s.r.o., Möbelix, Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Skladník / Skladnice, Závozník / Závoznice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Florista / Floristka, Keramik / Keramička, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka telekomunikací, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Bukov, Ústí nad Labem, Ústí nad Labem, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Střekov, Ústí nad Labem

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

aktuální asistence zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT