- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do výrobní společnosti na Karvinsku hledáme kandidáta na pozici vedoucího údržby, který bude mít na starosti zajištění plynulého provozu údržby zařízení a strojů. Tato role zahrnuje plánování a organizaci pravidelné a preventivní údržby, včetně provádění generálních oprav. Pokud máte zkušenosti z podobné pozice a předpoklady vést tým, neváhejte se ozvat.
✔ Hlavními úkoly této pozice budou řízení týmu mistrů údržby a techniků, monitorování a neustálé zlepšování procesů údržby.
✔ Zodpovídat budete i za správu rozpočtu a nákup potřebných materiálů a důkladné dodržování bezpečnostních předpisů.
✔ Také bude vaším úkolem rychle reagovat na naléhavé opravy a výpadky, a udržovat komunikaci s ostatními odděleními a manažery.
✔ Důležitou součástí práce bude rovněž správa dokumentace, vedení záznamů o prováděné údržbě a pravidelné hlášení vedení firmy.
Pro tuto pozici hledáme kandidáta/kandidátku s:
✔ několika lety zkušeností v oblasti údržby a řízení
✔ technickým vzděláním
✔ znalostí anglického jazyka alespoň na úrovni B1 (občasná komunikace s pobočkou v zahraničí)
✔ schopností plánovat a organizovat práci
✔ hlubokou znalostí bezpečnostních předpisů
Zkušenost s vedením týmu a schopnost efektivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními jsou rovněž klíčové dovednosti pro tuto pozici.
✔ práce v tradiční české společnosti, která investuje do rozvoje výroby i zaměstnanců
✔ kariérní růst
✔ kolektiv kolegů, na který se můžete těšit
✔ dovolená 5 týdnů
✔ pružná pracovní doba
✔ odměny před Vánoci
✔ cafeteria systém
✔ odměna při pracovním jubileu
✔ dotovaná strava v závodní jídelně
Těším se na Vaše životopisy
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.