- 42 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro zavedenou stabilní společnost v oblasti výroby mraženého pečiva a polotovarů hledáme
nyní novou vedoucí posilu procesně-inženýrského týmu a zčásti údržbářského. Jedná se o rodinnou belgickou firmu s více než 80 letou tradicí v oblasti pekárenství a mlynárenství. Závod má zastoupení více jak 4000 zaměstnanců s pokrytím několika zemí v Evropě.
Náplň práce:
● Vedení, rozvoj, školení a organizace práce týmu techniků spolehlivosti
● Odpovědnost za výsledky klíčových ukazatelů KPIs - spolehlivost zařízení a náklady na údržbu výrobních linek
● Řešení provozních problémů ve spolupráci s vedoucím výroby
● Spolupráce s týmy údržby, kvality, technologie
● Zajištění dodržování BOZP a hygienických standardů na pracovišti, vyhledávání a řešení rizik
● Dodržování hygienických pravidel, příprava na audity a řešení zákaznických reklamací
● Technická podpora, sjednocování standardů, reporting výsledků a koordinace CAPEX projektů
● Účast na analýzách procesů a kontrola funkčnosti akčních plánů
● Posuzování návrhů technických řešení a zlepšování procesů
● Spolupráce s týmem při zavádění nových technologií, výrobních zařízeních
Požadavky:
● SŠ/VŠ vzdělání technického směru
● Praxe minimálně 3 roky v průmyslové výrobě, zkušenosti s vedením týmu výhodou
● Zkušenosti se zaváděním zlepšovacích systémů a nástrojů
● Technické myšlení a znalost výrobních procesů a jejich optimalizace
● Orientace v metodikách neustálého zlepšování a základních technologiích potravinářské výroby
● Dobrá znalost MS Office, znalost SAP výhodou
● Angličtina na velmi dobré úrovni slovem i písmem
● Organizační schopnosti, rozhodnost a odolnost vůči stresu
● Flexibilita, aktivní přístup, samostatnost, pečlivost a týmová spolupráce
● Výborné komunikační a prezentační dovednosti
● Řidičský průkaz sk. B
Benefity:
● atraktivní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
● náborový příspěvek ve výši 30.000 Kč (10.000 po 3 měs., 20.000 po 6 měs od nástupu)
● letní a zimní bonus podle obchodních výsledků firmy
● každoroční valorizace mzdy
● práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
● respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
● nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
● pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
● 25 dnů dovolené
● pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
● stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
● stravenkový paušál
● káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
● denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd.)
● zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
● spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
● velké hlídané parkoviště v areálu firmy
● hlídanou kolárnu pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
● kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
● příspěvek na penzijní pojištění
● referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
● firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
● slevy na divadelní představení či sportovní utkání
● dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.