- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost TROX KS Filter s.r.o. zabývající se zejména výrobou filtrů pro komerční globální trh, je součástí stabilní mezinárodní společnosti TROX Group. Skupina TROX je nejvýznamnějším výrobcem a dodavatelem vzduchotechniky. TROX Group se zaměřuje na inovace a výzkum a vývoj. Společnost investuje do vývoje nových technologií a produktů, které přinášejí energetickou účinnost, udržitelnost a zlepšení kvality vnitřního prostředí. Tím se snaží splnit rostoucí požadavky na efektivní a udržitelné větrání a klimatizaci. TROX Group také klade důraz na udržitelný přístup k podnikání a prosazuje odpovědnost vůči životnímu prostředí. Společnost se angažuje v různých iniciativách pro snižování energetické náročnosti a emisí skleníkových plynů.
• Aktivní vyhledávání nových potenciálních zákazníků ve svěřeném regionu Morava
• Péče o stávající zákazníky a udržování dlouhodobých obchodních vztahů ve svěřeném regionu
• Prezentace produktů zákazníkům a poskytování individuálního řešení
• Týmová spolupráce s odděleními tvorby cenových nabídek a příjmu zákaznických objednávek
• Pravidelné reportování aktivit, výsledků a plánů obchodnímu řediteli
• Praxe na pozici obchodního zástupce min. 1 rok
• Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
• Silná pro-zákaznická orientace, dynamická osobnost, team player
• Reprezentativní vystupování, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Flexibilita, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
• Komunikativní znalost AJ – min. úroveň B1
• Uživatelská znalost práce na PC – MS Office
• Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
• Zázemí stabilní společnosti TROX se silným postavením na světovém trhu
• Atraktivní pracovní prostředí
• Možnost seberealizace a profesního růstu
• Služební vůz i k soukromým účelům
• Notebook a telefon.
• Zajímavé finanční a motivační ohodnocení dle prodejních úspěchů
• Široká řada benefitů (5 týdnů dovolené, 13. plat, vzdělávací a rozvojové kurzy, stravenky, flexi pass, příspěvek na penzijní pojištění, týmové akce, aj.)
• Pobočka firmy/kancelář: Dobříš/Příbram, 2-3 dny v týdnu administrativní činnosti na pobočce, možnost Home Office, 2-3 dny v týdnu služební cesty do svěřeného regionu
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.