Firemní kultura
Články označené štítkem

Firemní kultura na dálku: Jak ji udržet i přes obrazovky a nekonečné kilometry?
Kanceláře jsou poloprázdné, na chodbách nikdo neřeší, kdo snědl poslední sušenku, a místo „dáme si kávu?“ slyšíme už jen „slyšíme se?“ při online…
Tykání na pracovišti
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili…
Otevřená komunikace a osobní rozvoj: Jak zvýšit spokojenost zaměstnanců a vytvořit supertým
Otevřená komunikace a osobní rozvoj – to jsou dva pilíře, na kterých stojí spokojený a výkonný zaměstnanci. Takže drazí personalisté, zbystřete!…
Generace Z na trhu práce: Co opravdu hledají v pracovních nabídkách?
Znáte to - přijde vám do firmy nový mladý kolega a najednou se ptáte sami sebe, proč dělá věci úplně jinak, než jste zvyklí. Proč mu nevyhovuje…
Zákon o whistleblowingu: Aneb když pískání není jen pro fotbalové rozhodčí
Už je to rok a půl, co v České republice platí zákon o ochraně oznamovatelů, a můžeme říct, že se z něj stala docela zajímavá součást firemního…
Hodnocení firem očima zaměstnanců
Málokdo pošle životopis do společnosti, o které nic neví, nikdy předtím o ní nic neslyšel a nezjistil si základní reference. Pojďme se podívat na…
Benefity pro zaměstnance: Jak udělat z firmy magnet na talenty
Ruku na srdce – kdo by nechtěl pracovat ve firmě, kde pracovní výhody nejsou jen prázdná fráze? Nabídka pro zaměstnance už dávno není jen o…
Nezbytná školení a kurzy pro personalisty
Každý personalista absolvuje kurzy na zákoník práce, ale nezapomeňte ani na další vzdělávání, ať již jazykové, software, komunikační dovednosti a…
Proč a jak zařadit personální audit do firmy
Personální audit by měl být pravidelnou součástí každé zdravé a prosperující společnosti. Není to trest. Je to příležitost zjistit, v čem jste dobří…
Přehledně: základní povinnosti zaměstnance
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou…
Efektivní řešení vztahů a konfliktů na pracovišti
V rámci pracovního procesu se jen zřídka setkáváme s izolovanými pracovníky. Kolegové pracující v týmu vytváří týmového ducha, budují si vztahy.…
Fluktuace zaměstnanců – jak jí předejít a vypočítat
Zaměříme se na odchody zaměstnanců ze společnosti, tedy na fluktuaci zaměstnanců. Proč zaměstnanci odcházejí, jaké jsou hlavní příčiny, jak odchodu…
Jak na péči o zaměstnance a podporu loajality
Shrneme si základní principy, jak pečovat o zaměstnance, a tím udržovat a zvyšovat jejich loajalitu ke společnosti. Efektivní péče je zodpovědností…
Strategické procesy řízení lidských zdrojů
Proč bychom neměli lidské zdroje řídit, ale vést? Víte, jaké jsou hlavní strategické procesy, které má na starosti personální oddělení? Kdo na…
Employer branding – jak vybudovat firemní značku
Employer branding není jen pro velké společnosti, které mají stovky zaměstnanců a obrovský rozpočet. Každá společnost, která chce být úspěšná, mít…
Řízení výkonnosti firmy a hodnocení zaměstnanců
Podívejte se na největší chyby v řízení výkonnosti podniku a na návrhy řešení, jak by mohly být odstraněny, aby performance společnosti byla na…
Produktivita práce - její ukazatele a výpočet
Produktivita práce je hlavním ukazatelem pro měření výkonnosti. Máme pro vás jednoduchý vzorec, jak ji spočítat. Ukážeme si hlavní ukazatele, které…
Jaké máte možnosti náboru a výběru zaměstnanců
Pojďme si projít jednotlivé fáze výběru zaměstnanců, od definování toho, koho hledáte, po výběr vhodné metody, až po finální výběr toho ideálního…