Práce: HR - TEAM support associate

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Job tasks:

  • Receive queries via phone, email or chat
  • Log contacts onto the company system/database
  • Resolve queries and escalate where these cannot be resolved
  • Identify gaps in the supporting documentation
  • Communicate effectively with employees (phone and email) to explain and resolve queries and concerns
  • Participating in improvement of HR processes

REQUIREMENTS:

  • Previous EXPERIENCE WITH CUSTOMER SERVICE or as TEAM ASSISTANT
  • Fluent in ENGLISH and SPANISH
  • Very good command of MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook
  • Ability to work as part of an international team
  • Pro-active and communicative personality motivated to learn HR agenda
  • You can also be a FRESH GRADUATE with keen interest in HR career with strong customer dedication!

BENEFITS:
5 weeks of paid holiday
life insurance
contribution towards pension insurance

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×