- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
• prodej výrobků na prodejně
• práce se skladovými zásobami
• správa e-shopu (vyřizování objednávek, balení balíků)
• příjem a výdej strojů do servisu
• technická podpora zákazníkům
• vyřizování reklamací
• spolupráce v rámci týmu
M/Ž, SŠ/VŠ, zkušenosti s prodejem, technická erudice, správa e-shopu; uživatelská znalost Word, Excel, (informační systém Pohoda výhodou);
• technické myšlení a kombinační schopnosti
• spolehlivost, příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost
• trestní bezúhonnost
• ŘP sk. B
• nástupní plat 30.000,-Kč + provizní složka z obratu
• zázemí stabilní a prosperující společnosti rodinného charakteru
• produktová školení
• sleva na firemní výrobky
• 5 dnů sick days
• stravenky
• pracovní doba od 8 do 16 hod. bez sobot a nedělí
• možnost kariérního růstu – samostatný prodej na pobočce (plat: 35–45.000,-Kč)
• nástup možný ihned/dohodou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.