- 35 500 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

OPOP s.r.o.
Už od roku 1959 vyrábíme kvalitní kotle a neustále vyvíjíme novinky, které jsou šetrné k přírodě, šetří peníze i čas strávený u kotle. Naším cílem je zajišťovat maximální spokojenost našich českých i zahraničních partnerů díky moderním výrobním technologiím, profesionalitě a zkušenostem našich pracovníků. Naším cílem je posouvat naše partnery v jejich podnikání prostřednictvím inovativních výrobků, které vyvíjíme, vyrábíme a dodáváme.
• Komunikace s montážními firmami a koncovými uživateli
• Aktivní hledání nových servisních partnerů v ČR a SR
• Technická podpora prodeje a poradenství zákazníkům v ČR a SR
• Řešení reklamací, jejich evidence a přeposílání uznaných reklamací k dalšímu zpracování
• Školení nových i stávajících zákazníků (v OPOP nebo u zákazníků v ČR a SR)
• Účast na odborných výstavách
• Středoškolské vzdělání technického směru s maturitou, elektrotechnické vzdělání výhodou
• Řidičský průkaz skupiny "B" a aktivní řidič
• Komunikativnost, odolnost vůči stresu a flexibilitu
• Znalost a zkušenosti z oboru topenářské techniky (zejména kotlů na tuhá paliva) výhodou
• Zázemí stabilní a prosperující firmy s více než 70letou tradicí
• Možnost seberealizace a osobního rozvoje
• Motivační mzdové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky v hodnotě 200 Kč
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Flexipass v hodnotě 8.000 Kč ročně
• Věrnostní odměny
• Firemní akce pro zaměstnance
• Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
• Vánoční dárky
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
• Nástupní mzda je 40 000,-Kč, při vysoké kvalifikaci dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?