- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte vzdělání v ekonomické sféře a praxi jako mzdová účetní ve výrobní firmě? Na naše finanční oddělení právě hledáme zkušenou posilu, která dohlédne na řádné, spolehlivé a pravidelné ohodnocení našich zaměstnanců. Máme navíc možnost nabídnou i spolupráci na částečný úvazek!
Jste to vy? Pošlete svůj životopis na e-mail přes a zjistíme to.
* Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců
* Spolupráce s personálním oddělením
* Odborné poradenství zaměstnancům
* Zpracování podkladů v interním systému
* Komunikace s příslušnými úřady
* Zpracovaní podkladů pro ÚP
* Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
* Min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalost mzdové legislativy, zákoníku práce
* Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost práce na PC
* Orientace v interních účetních systémech
* Ochota zdokonalovat se v AJ nebo již částečně komunikovat - email
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 42.500 Kč
* Flexibilní pracovní doba s možností částečného Homeoffice
* Možnost spolupráce i na zkrácený úvazek
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Hodonín
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?