Zástupce manažera prodejny - roční bonus

Kaplice
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!  

Hledáme šikovného kolegu, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu zaměstnanců. Jedná se o pestrou a dynamickou práci, ve které je každý den jiný. Přidejte se k nám a zaměřujte se na dodržování procesů s využitím moderních technologií, komunikaci s kolegy a poskytování skvělého servisu zákazníkům.

Co vám nabízíme

  • bonus ve výši 10% z roční mzdy na základě splnění cílů
  • 15% slevu na nákup 5x ročně
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Multisport kartu za 265Kč/měsíc
  • podrobný systém zaškolení
  • dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
  • usnadnění práce díky používání digitálních technologií
  • inovativní a moderní prostředí prodejen

Co u nás budete dělat

  • podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
  • zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
  • vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
  • dodržovat firemní standardy a procesy
  • zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání
  • 2 roky praxe na odpovídající pozici (maloobchod, logistika, provoz)
  • schopnost vést a rozvíjet tým
  • dobré komunikační dovednosti
  • orientaci na výsledek
  • zodpovědnost
  • znalost práce na PC

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu od roku 1991 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
Plaschka, spol. s r.o. | Plaschka, spol. s r.o. | Hořice na Šumavě Hořice na Šumavě
  • 29 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. srpna
Daniel Shopping s.r.o. | Daniel Shopping s.r.o. | Trhové Sviny Trhové Sviny
  • 24 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 25. srpna
Libor Studený | Libor Studený | Přízřenice, Brno Přízřenice, Brno
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 8. července
SONA, s.r.o. | SONA, s.r.o. | Kněžpole Kněžpole
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 8. července
PEGATRON Czech s.r.o. | PEGATRON Czech s.r.o. | Německo Německo
  • 4 000 – 4 500 €
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. července
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Jihlava Jihlava
  • 55 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Advantage Consulting, s.r.o., Bouda Burgers s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., WAXWING s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Pekárna Srnín s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., A 11 s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., JOBSTART s.r.o., B2Call s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SAFE LOGIC s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Globus ČR, v.o.s., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Burger King, Plaschka, spol. s r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., STAVOKLIMA s.r.o., Manuvia Job s.r.o., TESCOMA s.r.o., Daniel Shopping s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Analytik / analytička obchodu, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Operátor / operátorka expedice, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Cukrář / Cukrářka, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Přípravář / Přípravářka, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Vedoucí týmu / Team leader, Potravinářský dělník / dělnice, Zpracovatel / zpracovatelka potravin, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Český Krumlov, České Budějovice, Celá ČR, Třeboň, České Budějovice 6, České Budějovice, Hrdějovice, Chotýčany, České Budějovice 2, České Budějovice, České Budějovice 3, České Budějovice, Hořice na Šumavě, Homole, Trhové Sviny

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC