Zástupce manažera prodejny - roční bonus

České Budějovice
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!  

Hledáme šikovného kolegu, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu zaměstnanců. Jedná se o pestrou a dynamickou práci, ve které je každý den jiný. Přidejte se k nám a zaměřujte se na dodržování procesů s využitím moderních technologií, komunikaci s kolegy a poskytování skvělého servisu zákazníkům.

Co vám nabízíme

  • bonus ve výši 10% z roční mzdy na základě splnění cílů
  • 15% slevu na nákup 5x ročně
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Multisport kartu za 315 Kč/měsíc
  • podrobný systém zaškolení
  • dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
  • usnadnění práce díky používání digitálních technologií
  • inovativní a moderní prostředí prodejen

Co u nás budete dělat

  • podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
  • zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
  • vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
  • dodržovat firemní standardy a procesy
  • zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání
  • praxe min. 1 rok na odpovídající vedoucí pozici v maloobchodu
  • schopnost vést a rozvíjet tým
  • dobré komunikační dovednosti
  • orientaci na výsledek
  • zodpovědnost
  • znalost práce na PC

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu od roku 1991 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 25. srpna
H&B Group s.r.o. | H&B Group s.r.o. | Východní Předměstí, Plzeň Východní Předměstí, Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. prosince
AUTOSTYL a.s. | AUTOSTYL a.s. | Střední Předměstí, Trutnov Střední Předměstí, Trutnov
  • 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. prosince
ANOCOTE LIMITED, Czech Republic branch, organizační složka | ANOCOTE LIMITED, Czech… | Plotiště nad Labem, Hradec Králové Plotiště nad Labem, Hradec…
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. prosince
Drupork Svitavy, a. s. | Drupork Svitavy, a. s. | Medlov, Olomouc Medlov, Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. prosince
Zet-My, z.s. | Zet-My, z.s. | Slavonín, Olomouc Slavonín, Olomouc
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., A 11 s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., B2Call s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Möbelix, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SAFE LOGIC s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Globus ČR, v.o.s., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Burger King, STAVOKLIMA s.r.o., Manuvia Job s.r.o., TESCOMA s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Bouda Burgers s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Operátor / operátorka expedice, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
České Budějovice, České Budějovice 6, České Budějovice, Hrdějovice, České Budějovice 2, České Budějovice, Celá ČR, České Budějovice 3, České Budějovice, Homole

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT