Volné místo ve firmě Albert Česká republika, s.r.o.

Zástupce manažera prodejny - roční bonus

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Jablonec nad Nisou
Firma Albert Česká republika, s.r.o.
Kategorie Obchod, nákup a prodej zboží, Potravinářství a krmivářství, Vedoucí týmu / Team leader, Vedoucí obchodu
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!  

Hledáme šikovného kolegu, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu zaměstnanců v Jablonci a Liberci. Jedná se o pestrou a dynamickou práci, ve které je každý den jiný. Přidejte se k nám a zaměřujte se na dodržování procesů s využitím moderních technologií, komunikaci s kolegy a poskytování skvělého servisu zákazníkům.

Co vám nabízíme

  • bonus ve výši 10% z roční mzdy na základě splnění cílů
  • 15% slevu na nákup 5x ročně
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Multisport kartu za 265Kč/měsíc
  • podrobný systém zaškolení
  • dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
  • usnadnění práce díky používání digitálních technologií
  • inovativní a moderní prostředí prodejen

Co u nás budete dělat

  • podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
  • zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
  • vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
  • dodržovat firemní standardy a procesy
  • zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání
  • 2 roky praxe na odpovídající pozici (maloobchod, logistika, provoz)
  • schopnost vést a rozvíjet tým
  • dobré komunikační dovednosti
  • orientaci na výsledek
  • zodpovědnost
  • znalost práce na PC

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu od roku 1991 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Příšovice
  • TEJA CZ, s.r.o.
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají
  • Liberec
  • DTZ s.r.o.
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
O2 Czech Republic a.s., TEJA CZ, s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., AULO MJCZ s.r.o., TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., EVROPA realitní kancelář, NEW YORKER CZ, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Kitl s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., HUMANIC CZ spol. s r.o., Motopoint, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Česká spořitelna, a.s., XXXLutz, Bageterie Boulevard, Advantage Consulting, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., SFS Group CZ s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., TREVOS, a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Josef Lojek s.r.o., FORSA DECOR, s.r.o., MEGA a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., DTZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Fakturant / Fakturantka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Operátor / operátorka expedice, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Masér / Masérka, Sociální pracovník / pracovnice, Terapeut / Terapeutka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Personální manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Mistr / Mistrová, Plánovač / plánovačka výroby, Technolog / technoložka ve strojírenství, Lihovarník a likérník / Lihovarnice a likérnice, Potravinářský dělník / dělnice, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Zpracovatel / zpracovatelka potravin, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přípravář / Přípravářka v gastronomii

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Příšovice, Celá ČR, Jablonec nad Nisou, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Hodkovice nad Mohelkou, Liberec I-Staré Město, Liberec, Turnov, Semily, Frýdlant, Stráž pod Ralskem, Jilemnice, Jablonné v Podještědí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Rekvalifikační kurzy v kostce

Rekvalifikační kurzy v kostce

Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.

AJ bonus cíle ČR den dodržování domov ekolog elektro EU flexibilní fond hledám HR inzerát IT kancelář Luže manažer měsíc mobil mzdy NDA nepřítomnost odpovědnost online plnění práce pracovní praxe procesy prostředí řízení SOU sport školení telefon ukazatele vedení vzdělání zaměstnanců zaměstnáváme zaměstnavatel zástupce zdraví znalost centra cíl dané dar díl dny dovednost firemní inovativní komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kov logistik logistika mobilní národní navíc obchod osobní PC poměr pomoc PR proces procesů prodej program příslušníci roční rok servis schopnost součást standard systém technolog trh tým ukazatel výsledek zákazník zdravý životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena