- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Náš klient navrhuje a vyrábí produkty v široké škále polymerů. Používají vlastní technologie pro výrobu přízí, vláken, průmyslových a povrchově upravených tkanin a kompozitních materiálů.
Světový leader v oblasti výkonných materiálů hledá
VEDOUCÍ SKLADU
- Zajištění správné a přesné expedice hotových výrobků
- Řízení vnitropodnikové i externí distribuce surovin a polotovarů ve spolupráci s oddělením výroby a nákupu
- Řízení organizační struktury, procesů a rozvoje oddělení tak, aby zaměstnanci mohli efektivně a účinně pracovat a tak, aby byly zaváděny potřebné změny
- Řízení nákladů v rámci oddělení
- Podpora procesů plánování s ohledem na náklady, flexibilitu a výkonnost dodávek zákazníkům
- Plnění konkrétních klíčových ukazatelů procesu skladování, analýzy dat a informací
- Odpovědnost za bezpečnost práce a požární ochranu na pracovištích skladů včetně provádění odpovídajících kontrol a auditů.
- Zajištění preventivní i havarijní údržby manipulační techniky.
- Min. SŠ vzdělání (příp. dlouhodobá praxe na vedoucí pozici v oblasti skladování/logistiky)
- Prokazatelná praxe v oblasti skladování a logistiky
- Alespoň dva roky na pozici vedoucí skladu ve výrobní společnosti
- Pokročilá komunikativní znalost anglického jazyka (pro denní využití)
- Znalost principů štíhlého řízení, zavádění procesů změn
- Organizační a analytické schopnosti
- Důležitou a zodpovědnou práci
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Další vzdělávání a profesní rozvoj
- Přátelskou atmosféru
- Zajímavé platové ohodnocení odvíjející se od Vašich zkušeností
- Stravování přímo ve firmě, týmové aktivity a další z řady benefitů
- Místo výkonu práce: Lomnice nad Popelkou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?