- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů!
Myslíte si, že vrcholem dobrého zabezpečení je kvalitní zámek? Pro ty, kteří na otázku odpověděli „NE“, přidáme další dvě: Máte pevné nervy a etiketu v malíčku? Vedl/a jste alespoň rok menší kolektiv? „ANO“? Tak pokud nám k tomu přidáte vynikající komunikační dovednosti v češtině a angličtinu na běžné komunikativní úrovni (ta je výhodou, nikoliv podmínkou), tak jste pro nás ideální kandidát/ka. Čistý trestní rejstřík je pro člověka vašeho formátu samozřejmostí. A jelikož máme rádi pořádek, budeme po vás požadovat i pravidelný reporting vedení společnosti.
Pokud si na pohovoru plácneme, bude vaší pracovní náplní nejen tvorba bezpečnostních plánů, ale také nábor, zaškolení a samostatné vedení a řízení týmu ostrahy společně se správou mzdového rozpočtu pracovníků.
Nejprve se na všechny pozice na pracovišti zaučíte, ať můžete svědomitě vést svůj tým.
• Znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího
• Zkušenost s vedením lidí – PODMÍNKOU
• ŘP sk. B – podmínkou
• Znalost bezpečnostních technologií
• Zkušenost v oblasti bezpečnosti
• Znalost MS Office
• Odpovídající finanční ohodnocení (dle praxe a zkušeností)
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Pravidelná školení v rámci společnosti
• Možnost vést svůj vlastní tým
• Služební automobil
• Profesní i platový růst
• Zajímavý motivační program
• Příspěvek na stravování
• Zvýhodněné volání O2
• MultiSport kartu
• Výroční odměny
• Happy days
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?