- Plný úvazek
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou – předpoklad do 12/2024) „Zaměstnanec/zaměstnankyně informačního servisu“ na odbor kancelář tajemníka
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.
Stručné vymezení pracovní náplně a úplné znění výběrového řízení na www.chomutov.cz
Platové zařazení:
" platové ohodnocení v 8. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 20.130 Kč – 29.520 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
" úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
" dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
" ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Výhodou bude:
" praxe ve veřejné správě,
" znalost německého nebo anglického jazyka.
Co od Vás očekáváme:
" odolnost proti stresu, asertivní chování, umění řešit konfliktní situace,
" dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
" schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost,
" flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
" aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet), zejména výborná znalost MS Office Excel,
" ochotu učit se novým věcem,
" řidičský průkaz skupiny B.
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení a titul uchazeče,
" datum a místo narození, státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" telefonní a e-mailový kontakt,
" datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
" životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
" ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
" případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.
Předpokládaný nástup: dle dohody.
K pohovoru budou pozvání pouze vybraní uchazeči.
Kam pak s přihláškou?
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení – OKT infoservis“ zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 23.2.2023 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Navštivte naše internetové stránky kariera.chomutov.cz