- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste komunikativní osobnost s dobrými vyjednávacími schopnostmi? Máte praxi v prodeji hutního materiálu nebo technického produktu? Jste schopni budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky? Pokud ano, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Úspěšná obchodně výrobní společnost přijme zkušeného kolegu na pozici
OBCHODNÍ MANAŽER/KA - HUTNÍ MATERIÁLY (45-90.000 Kč)
* Aktivní hledání nových obchodních příležitostí a rozšiřování zákaznického portfolia v oblasti hutních materiálů v lokalitě Severních, Západních a Jižních Čech
* Budování a udržování pevných vztahů se stávajícími zákazníky
* Poskytování technického poradenství ohledně hutních materiálů a jejich využití
* Pravidelná komunikace s dodavateli a řízení skladových zásob
* Zkušenosti v oblasti obchodu s hutním materiálem nebo technickým produktem podmínkou
* Aktuální praxi na pozici Obchodní zástupce/Obchodí manažer
* Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
* Zájem o neustálý rozvoj v oboru
* ŘP sk. B - aktivní řidič
* Stabilní zaměstnání pro firmu s dlouholetým a silným postavením na trhu
* Motivující finanční ohodnocení/provizní systém
* Automobil k osobním účelům
* Notebook a mobilní telefon
* Stravenky
* Možnost nástupu ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: region Pardubického, Libereckého, Královehradeckého kraje a kraje Vysočina
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?