- 20 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme XXXLutz nábytek, síť prodejen nábytku a bytových doplňků XXXLutz a KIKA. Nejsme jen prodejna s nábytkem. Spoluvytváříme zákazníkům domov, prostor k žití. A to je odpovědnost i radost. Chceme, aby byl nákup u nás pohodovým zážitkem jak pro zákazníka, tak pro celý náš tým. Lidé se k nám vrací nejen pro výrobky a servis, ale hlavně pro úsměv a pohodovou atmosféru. Jsme inovativní. Náš sortiment vybíráme tak, abychom zákazníkům dávali nový impuls a neúnavně ho inspirovali aktuálními trendy.
Jsi kreativec se zápalem pro tvorbu obsahu, branding a copywriting? Rád/a hledáš nové cesty a nečekáš, že tě po nich někdo povede za ruku? Tvorba employer brandu a péče o něj je kreativní jízda, která ale vyžaduje odpovědnost a preciznost. Můžeš být ostřílený expert nebo nadšený začátečník, důležité je, abys svou práci dělal/a srdcem a zodpovědně. Právě hledáme employer branding specialistu na poloviční úvazek, který budeš moci postupně navyšovat.
CO BUDE CÍLEM TVÉ PRÁCE?
Spokojení zaměstnanci a fungující nábor
CO PRO TO BUDEŠ DĚLAT?
• Podporovat nábor tak, aby se hlásili ti praví uchazeči.
• Budeš úzce spolupracovat s recruiterkou Monikou, která má o náboru detailní přehled.
• Když dostaneš echo, že se na určitou pozici „nehlásí lidi“, zjistíš, co a proč nefunguje a co můžeme jako firma změnit. Odhalíš, co je na práci pozitivního, a to budeš komunikovat navenek. Zvolíš správné kanály, tón a formu tak, aby obsah zasáhl ty správné uchazeče.
• Budeš vždy autentický/á, přikrášlovat se nevyplácí.
• S kolegy z marketingu nebo externí agenturou budeš vymýšlet náborové kampaně nebo plakáty.
• Budeš aktualizovat databázi fotek a videí. Pokud sám/a fotíš, skvělé. Vždy se ale můžeš obrátit na naše osvědčené agentury.
• Psát a ladit texty inzerátů, ve kterých propíšeš DNA firmy a zohledníš lokální podmínky pro danou pozici.
• Möbelix budeš propagovat prostřednictvím různých kanálů: kariérní web, soc. sítě, profily na pracovních portálech a dalších webech, kde se dá prezentovat firemní kultura.
• Je zapotřebí, abys měl/a povědomí o tom, jaké to je, pracovat v Möbelixu. Proto budeš v kontaktu s kolegy na pobočkách. Především oni jsou nositelé značky.
• Usilovat o to, aby se lidé ve firmě cítili co nejlépe. O navýšení platu ani zavedení nového benefitu sám/a bohužel nerozhodneš. Můžeš ale vymýšlet drobné radosti, které kolegům zpříjemní život. Na tobě budou dárky k Vánocům a jiným příležitostem. Možností je spousta a kreativitě se meze nekladou.
• Starat se o onboarding, aktualizovat Manuál pro nováčky a vymýšlet, jak vylepšit uvítací balíčky.
• Snažit se kolegy co nevíce zapojit do vnitřního dění firmy a podporovat naši komunitu zaměstnanců. Budeš spoluvytvářet firemní časopis, spravovat interní FB skupinu i LinkedIN stránku.
CO K TOMU BUDEŠ POTŘEBOVAT?
• Zápal pro věc, empatii a kreativitu: základem je poctivá znalost firemní kultury a umění komunikovat s lidmi. Na starosti budeš mít Möbelix v Čechách a na Slovensku.
• Samostatnost: budeš mít velkou volnost ale zároveň odpovědnost. Co vymyslíš, to realizuješ. Musíš vědět, čeho chceš dosáhnout a jaké prostředky k tomu použít. Cestičku si vyšlapeš sám/a. Pokud jsi samostatný kreativec, v tuto chvíli jistě jásáš.
• V týmu budete tři: ty, recruiterka Monika a šéf personálního rozvoje Jakub. Ten v tobě bude mít specialistu, na kterého se může absolutně spolehnout.
• Výbornou češtinu, jak stylisticky, tak gramaticky. Čeština bude tvůj pracovní nástroj, který jistě miluješ.
• Základní znalost copywritingu.
• Zkušenosti s tvorbou multimediálního obsahu, ne aktivně, ale jako zadavatel.
• Zálibu v sociálních sítích.
• Angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni: občas budeš v kontaktu s kolegy z Rakouska a Německa.
CO ZA TO ZÍSKÁŠ?
• Krásnou práci, ve které uplatníš kreativního ducha a touhu neustále vymýšlet nové věci.
• Volnou ruku a šéfa, který ti bude vždy oporou.
• Místo ve firmě, která chápe důležitost employer brandingu.
• Pokud jsi začátečník, získáš jedinečnou možnost nasbírat bohaté zkušenosti v oblasti brandingu, personálního marketingu a copywritingu.
• Pokud už zkušenosti máš, své know-how využiješ naplno a dál porosteš.
• Možnost vzdělávat se jak v rámci interního školícího programu, tak díky externím školením a workshopům.
• Fajn kolegy, se kterými se rozhodně nudit nebudeš.
• Neformální a férovou firemní kulturu.
• Jistou práci ve firmě, kterou jen tak něco nepoloží.
• Práci na poloviční úvazek, který můžeš časem navyšovat.
• Kancelář v brněnské pobočce Möbelix naproti Olympii.
• Možnost homeoffice.
• Až 25 dní dovolené.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?