- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme kolegu/kolegyni do týmu Employer Brandingu a HR Marketingu. Jsme logistická společnost v Pardubicích, která v současné době prochází restrukturalizací a chceme se více otevřít veřejnosti a posílit svůj brand. Proto hledáme někoho, kdo má již zkušenosti v marketingu a orientuje se v aktuálních komunikačních trendech a nástrojích.
Jak bude vypadat vaše náplň práce?
- Kreativní zpracování obsahu pro sociální sítě,
- Řízení online kampaní
- Copywriting
- Produkce tiskových materiálů a dárkových předmětů
- Organizace menších akcí
- Možnost tvorby videí
- Zkušeností na obdobné pozici marketingu (marketingové oddělení firmy, PR nebo reklamní agentura)
- Dobrá čeština a stylistika, solidní angličtina
- Kreativita, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- Pozitivní a aktivní přístup
- Skvělý kolektiv marketingového týmu
- Dovolená navíc
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na penzijní připojištění
- Výhodné volání pro Vás i Vaše blízké
- Možnost ovlivnit strategie společnosti
- Další benefity formou kafeterie ve výši 3.000 Kč ročně dle vlastního výběru
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
- Výbornou dopravní dostupnost

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.