- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Výjimečná šance stát na počátku nové etapy rozvoje firmy na českém trhu!
Máte zkušenosti s business developmentem v oblasti komponent pro stavebnictví a řešení pro komerční i rezidenční výstavbu?
Chcete být součástí malého úspěšného týmu – pobočky dynamicky rostoucí evropské firmy?
Máte kontakty ve světě velkých stavebních projektů, stavebního developmentu a architektonických kanceláří v rámci celé České republiky ?
Dokážete efektivně řídit a motivovat malý tým skládající se z obchodníků a technických poradců?
Hovoříte plynule česky a anglicky?
Pokud jste odpověděl/a na všechny otázky kladně, máme pro Vás unikátní příležitost, jak využít svých kontaktů a zkušeností pro další rozvoj své kariéry !
Náš klient, rychle se rozvíjející zahraniční společnost, nabízí příležitost pro zkušeného obchodníka a manažera s technickým backgroundem v oblasti stavebnictví.
Budete vést menší čistě obchodní pobočku zahraniční společnosti se sídlem v Praze a zodpovědností za trh v České republice.
Vašimi zákazníky budou firmy v oblasti stavebnictví a dodavatelé stavebních komponent ( B2B ). Na velkých projektech budete spolupracovat s architekty, nebo developery.
Veškeré technické i výrobně logistické zázemí je v zahraničí, v centrále pro CEE
Abyste byli úspěšní, je nutné mít:
- vzdělání technického směru, ideálně stavebního zaměření
- výbornou aktivní znalost anglického jazyka (firemní jazyk)
- prokazatelnou praxi na obchodně-manažerské pozici v oblasti stavebních materiálů pro komerční a rezidenční výstavbu
– znalost obchodních a marketingových principů, zkušenost s budováním dlouhodobých vztahů se zákazníky (čistě B2B byznys)
- velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost pracovat s čísly, technickými specifikacemi
- strategické myšlení, orientaci na zákazníka, obchodní ambice, energii a proaktivitu
- vysokou samostatnost a zodpovědnost
Náš klient nabízí:
- příležitost pro aktivní ambiciózní obchodníky se schopností řídit svůj tým
- odpovídající platové ohodnocení s velmi zajímavou bonusovou strukturou
- firemní automobil, notebook, mobil
- možnost podílet se na dalším rozvoji zahraniční společnosti na českém trhu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?