- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Máme společnou vizi: "Doručovat více spokojenosti a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí."
Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu, který nám pomůže s organizací a vedením skladu.
Co můžete očekávat
Pracovat budete v teplém a čistém skladu, kde panuje přátelská atmosféra a férové jednání. Společnost vám budou dělat zkušení kolegové a tým brigádníků, který společně s vámi zabalí a pošlou každý den přes 100 balíčků.
Náplň práce
Vaše práce bude z 90 % probíhat v provozu, kde se budete podílet na vychystávání, balení a příjmu zboží společně s týmem. Po důkladném zaškolení převezmete také odpovědnost za vedení menšího týmu skladníků, včetně plánování směn, koordinace brigádníků a řešení provozních záležitostí ve skladu.
Bez čeho se neobejdete
1. Pečlivost
Ve skladu se budete podílet na vychystávání zboží, aby bylo doručeno včas a v perfektním stavu. Součástí práce je také kontrola, seřízení a balení hodinek, aby vše odpovídalo nejvyšším standardům. Pokud narazíte na problém, je důležité se mu věnovat a hledat řešení. Důraz klademe i na pečlivé a kvalitní balení každého balíčku.
2. Zručnost
Vaše práce bude zboží nejen kvalitně zabalit, ale zároveň to udělat zručně. Chce to cvik a trochu šikovnosti. Celý proces od vychystání až po zabalení je potřeba provést precizně, ale také dostatečně rychle, ať všechny balíčky dorazí k zákazníkům včas.
3. Komunikace
Ve skladu často panuje ruch a časový tlak. Teamleader s výbornými komunikačními schopnostmi umí zachovat klid, efektivně rozdělit úkoly a zajistit, aby vše proběhlo včas a bez zbytečného stresu. Zároveň bude v kontaktu s dopravci, dodavateli a dalšími obchodními partnery.
4. Praxe
Hledáme do týmu posilu, která má zkušenosti s vedením lidí. Ideálně alespoň dva roky v obdobné roli.
Pracovní doba
Po-Pá, ranní: 7:00 - 15:30, odpolední: 9:30 - 18:00, střídání po týdnu
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se můžete přihlásit do výběrového řízení. Odpovědí zde vás nezařadíme do výběrového řízení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.