- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní doba: 6:00:14.30 hod.
Pracovní náplň: Zajišťování běžné údržby, vytápění případně temperování, ochrany, větrání, úklidu jednotlivých uvolněných stavebních objektů, ploch a vybavení běžné provozní a úklidové práce, vedení skladu aj.
nástup ihned nebo dohodou
Místo výkonu práce:
Fontána, p. o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (Domov pro osoby se zdravotním postižením) a objekty ve správě organizace
Požadujeme: mnimálně střední vzdělání s výučním listem, zdravotní způsobilost, občanská a trestní bezúhonnost, řidičské oprávnění skupiny B, úctu a respekt k lidem s postižením, týmovou spolupráci, loajalitu vůči zaměstnavateli
Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná s trv. pobytem, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis.
K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU č. 20169/79 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6-ti měsíců od ukončení výběrového řízení.„.“ Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis.
Způsob a místo podání přihlášky: poštou, e-mailem nebo osobně na adrese(Fontána, p.o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (kancelář mzdové účetní-personalistky). na obálku uveďte „Neotevírat, výběrové řízení – provozář/údržbář“.
Lhůta – do 5. května 2023 do 12.00 hod.
Bližší informace: Erika Drkošová (tel: zobrazit tel. číslo , email: )

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.