- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KONZERVÁTOŘI – RESTAURÁTOŘI
Možnost prodloužení na dobu neurčitou.
POŽADUJEME: VOŠ nebo VŠ vzdělání se zaměřením na muzejní restaurování a konzervování
Výhodou orientace v problematice sbírkotvorné činnosti, Schopnost týmové i samostatné práce, flexibilita, kreativnost, Ovládání programů MS Office, Trestní bezúhonnost, Řidičský průkaz skupiny B
NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťování preventivní péče o sbírkové předměty, historické knižní fondy a mobiliáře a provádění náročných průzkumů sbírek, knižních fondů a mobiliářů. Dohled na fyzický stav sbírkových předmětů (preventivní konzervace, tvorba condition reportů, řešení vhodného uložení předmětů, balení před transportem, kurýrní doprovod, příprava výstav a expozic a instalace předmětů). Provádění náročné konzervace a restaurování sbírkových předmětů. Provádění průzkumů a restaurátorských prací včetně zhotovování modelačních doplňků originálů. Zajištění komplexní péče o sbírkový fond muzea zahrnující jejich sanační konzervaci, restaurování, uložení, preventivní konzervaci, evidenci a dokumentaci (systém Bach)
NABÍZÍME:Zaměstnanecké stravenky, volný vstup do většiny muzeí, galerií a památek České a Slovenské republiky, 3 dny sick days, vnitropodniková mobilní síť, možnost maximální seberealizace při plnění cílů muzea – sbírkotvorná činnost, práci v atraktivním prostředí, práce v perspektivním kolektivu,stabilitu příspěvkové organizace Zlínského kraje, možnost prodloužení PP na dobu neurčitou, platové podmínky dle zákona č. 262/2006 Sb.,dle platných platových předpisů pro zaměstnance ve veřejných službách a správě (Příloha č.1 k nařízení
vlády č. 564/2006 Sb.) plat určený dle započitatelné praxe v 10. plat. třídě od 24 100,– Kč
PRVNÍ KONTAKT:Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte nejpozději do 1.7.2023 na adresu e-mail: , do názvu zprávy uveďte „výběrové řízení – konzerátor-restaurátor“. Případně telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.