- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Starostka městyse Štěchovice podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vy-hlašuje dne 21. 2. 2024 výběrové řízení na obsazení místa
Recepční multifunkčního centra Štěchovice
Označení zaměstnavatele: Městys Štěchovice, Hlavní 3, 252 07 Štěchovice
Druh práce a charakteristika pracovní činnosti:
Recepční s prodejem zboží, vedení pokladny, skladového hospodářství, obsluha sporto-višť a vybavení multifunkčního centra, spolupráce na kulturních a sportovních akcí, úklid.
Místo výkonu práce: prof. Vl. Lista 393, 252 07 Štěchovice
Pracovní úvazek: pracovní poměr na celý úvazek, 3měsíční zkušební doba
Platová třída odpovídající druhu sjednané práce: platová třída 7. –8. dle prokázané kvalifikace a odborné způsobilosti a v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřej-ných službách a správě, v platném znění v závislosti na zkušenostech a praxi.
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody, nástup možný od 1. 4. 2024
Lhůta pro podání přihlášky: do 11. března 2024 do 12 hodin.
Přihlášku je možné zaslat písemně v uzavřené obálce na adresu Úřad městyse Štěcho-vice, Hlavní 3, 252 07 Štěchovice nebo na stejnou adresu osobně na podatelnu Úřadu městyse Štěchovice. Obálka bude označena „výběrové řízení – recepční“ ve výše uvedené lhůtě.
Přihláška, která nebude obsahovat požadované náležitosti, nebude přijata do hodnocení.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vy-hodnocení výběrového řízení.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je též zveřejněno na elektronické úřední desce městyse Štěchovice www.stechovice.info
První kolo výběrového řízení bude probíhat bez účasti uchazečů formou posouzení za-slaných písemných přihlášek a materiálů výběrovou komisí jmenovanou k tomuto úče-lu.
Vybraní uchazeči z prvního kola budou vyzváni telefonicky či e-mailem k účasti na výběrovém řízení k osobnímu pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.