- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte chuť se stát součástí interního týmu HR?
Chcete si odpočinout od denního soursingu kandidátů a získat zkušenosti s organizováním personálních agentur?
Chcete mít zajímavou náplň práce a možnost každých 6 měsíců pracovat na jiném projektu?
Pro našeho významného klienta v Praze hledáme zkušeného recruitera, který chce získat know-how z mezinárodního prostředí a náborů ze zahraničí.
Pokud se tady poznáváte a máte zkušenosti s recruitmentem, rádi se s Vámi poznáme! Zašlete nám svůj životopis na pozici: Konzultant na projektech v HR!
Vaší denní činností bude:
- samostatná práce na přiděleném projektu
- koordinace personálních agentur
- účast na výběrových řízeních
- aktivní prezentace kandidátů klientovi
- vytváření a udržování kontaktů s klienty a kandidáty
Kdo jste?
- energická a dravá osobnost s obchodním duchem
- nemáte rád/a stereotyp a bude vás bavit pracovat na různých projektech
- máte předchozí zkušenosti s recruitmentem min. 1 rok
- máte skvělé organizační a koordinační schopnosti
- umíte skvěle prezentovat sebe a své kandidáty
- jste aktivní řidič s průkazem skupiny B
- mluvíte plynule anglicky
Co za to nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- motivační mzdové ohodnocení - fixní mzda a bonusy
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup
- řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna (dovolená, sick days), možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- propracovaný systém zaškolení, následné vzdělávání a rozvoj
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup ideálně ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.