- 15 000 – 19 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte chuť se stát součástí interního týmu HR?
Chcete si odpočinout od denního soursingu kandidátů a získat zkušenosti s organizováním personálních agentur?
Chcete mít zajímavou náplň práce a možnost každých 6 měsíců pracovat na jiném projektu?
Pro našeho významného klienta v Praze hledáme zkušeného recruitera, který chce získat know-how z mezinárodního prostředí a náborů ze zahraničí.
Pokud se tady poznáváte a máte zkušenosti s recruitmentem, rádi se s Vámi poznáme! Zašlete nám svůj životopis na pozici: Konzultant na projektech v HR!
Vaší denní činností bude:
- samostatná práce na přiděleném projektu
- koordinace personálních agentur
- účast na výběrových řízeních
- aktivní prezentace kandidátů klientovi
- vytváření a udržování kontaktů s klienty a kandidáty
Kdo jste?
- energická a dravá osobnost s obchodním duchem
- nemáte rád/a stereotyp a bude vás bavit pracovat na různých projektech
- máte předchozí zkušenosti s recruitmentem min. 1 rok
- máte skvělé organizační a koordinační schopnosti
- umíte skvěle prezentovat sebe a své kandidáty
- jste aktivní řidič s průkazem skupiny B
- mluvíte plynule anglicky
Co za to nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- motivační mzdové ohodnocení - fixní mzda a bonusy
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup
- řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna (dovolená, sick days), možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- propracovaný systém zaškolení, následné vzdělávání a rozvoj
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup ideálně ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?