- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovník zodpovídá:
za likvidaci komunálního odpadu ve městě Žatec
za vedení evidence, systém shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálního odpadu v programu GINIS – DDP, včetně veškerých úkonů souvisejících s touto agendou (fyzické osoby, fyzické osoby oprávněné k podnikání)
za uzavírání smluv s fyzickými osobami oprávněnými k podnikání v případě zapojení do systému města
za evidenci pohledávek a závazků z odpadového hospodářství, příprava podkladů k vymáhání nedoplatků
za uzavírání a ukončování smluv a dodatků o odvozu a odstranění směsného komunálního odpadu a poskytování dalších služeb v systému komplexního nakládání s komunálním odpadem ve městě Žatec, včetně jejich evidence
za zajištění objednávek, změn, ukončení veškerých svozů u oprávněné osoby, svozové společnosti, a to včetně pravidelné kontroly a inventarizace sběrných nádob ve městě Žatec a jeho spádových obvodů.
za zajištění rozpočtového pokrytí veškerých výdajů, spojených s agendou výše uvedenou.
za zajištění kontroly fakturace mezi městem Žatec a všemi smluvními partnery v rámci odpadového hospodářství, včetně správného proplacení a evidence faktur
za nastavování velikosti a četnosti svozů SKO
za přípravu materiálů na jednání RM a ZM v rámci své agendy
za tvorbu plánu odpadového hospodářství města a každoroční kontrolu naplňování cílů v této oblasti
za pravidelné provádění výkazů o produkci odpadů se společností EKO-KOM, ČSÚ a v programu ISPOP
za činnost v terénu – zajišťování úprav kontejnerových stání a hlídání přeplňování míst na separaci
za předkládání návrhu výše úhrady nebo poplatku za odpad na následující kalendářní rok
za zpracování návrhů, včetně veškerých podkladů pro zahájení přestupkového řízení u osob, u kterých je podezření na porušování vyhlášky města Žatce „o odpadech“.
za správu rozpočtu odboru a likvidaci faktur odboru v době nepřítomnosti odpovědného pracovníka
oVíce na stránkách www.mesto-zatec.cz
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.