- Plný úvazek

Pracovník zodpovídá:
za likvidaci komunálního odpadu ve městě Žatec
za vedení evidence, systém shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálního odpadu v programu GINIS – DDP, včetně veškerých úkonů souvisejících s touto agendou (fyzické osoby, fyzické osoby oprávněné k podnikání)
za uzavírání smluv s fyzickými osobami oprávněnými k podnikání v případě zapojení do systému města
za evidenci pohledávek a závazků z odpadového hospodářství, příprava podkladů k vymáhání nedoplatků
za uzavírání a ukončování smluv a dodatků o odvozu a odstranění směsného komunálního odpadu a poskytování dalších služeb v systému komplexního nakládání s komunálním odpadem ve městě Žatec, včetně jejich evidence
za zajištění objednávek, změn, ukončení veškerých svozů u oprávněné osoby, svozové společnosti, a to včetně pravidelné kontroly a inventarizace sběrných nádob ve městě Žatec a jeho spádových obvodů.
za zajištění rozpočtového pokrytí veškerých výdajů, spojených s agendou výše uvedenou.
za zajištění kontroly fakturace mezi městem Žatec a všemi smluvními partnery v rámci odpadového hospodářství, včetně správného proplacení a evidence faktur
za nastavování velikosti a četnosti svozů SKO
za přípravu materiálů na jednání RM a ZM v rámci své agendy
za tvorbu plánu odpadového hospodářství města a každoroční kontrolu naplňování cílů v této oblasti
za pravidelné provádění výkazů o produkci odpadů se společností EKO-KOM, ČSÚ a v programu ISPOP
za činnost v terénu – zajišťování úprav kontejnerových stání a hlídání přeplňování míst na separaci
za předkládání návrhu výše úhrady nebo poplatku za odpad na následující kalendářní rok
za zpracování návrhů, včetně veškerých podkladů pro zahájení přestupkového řízení u osob, u kterých je podezření na porušování vyhlášky města Žatce „o odpadech“.
za správu rozpočtu odboru a likvidaci faktur odboru v době nepřítomnosti odpovědného pracovníka
oVíce na stránkách www.mesto-zatec.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?